[Start in industrie] Petra Torsan: Într-o suprasaturare de imagini și îndemnuri răsuflate, fii tu cel uman

[Start in industrie] Petra Torsan: Într-o suprasaturare de imagini și îndemnuri răsuflate, fii tu cel uman

Munca în industria creativă e o un privilegiu și o responsabilitate, în egală măsură, crede Petra Torsan, junior copy Glitch. Tocmai de aceea i-ar plăcea să vadă în comunicare mai puțină epatare și mai multe lucruri practice, care aduc plus valoare societății și nu care ocupă loc pe stradă sau în media. Petra a terminat UNATC, secția Comunicare audiovizuală: Scenaristică, Filmologie, Copywriting, și a început să lucreze în publicitate din primul an de facultate.

”Primul job a fost o lună în Cărturești la 16 ani. Apoi una-alta legate tot de scris. Și I worked my way up to this. E un privilegiu că am avut parte de traiectoria asta destul de liniară și presărată cu chestii bune”, povestește Petra. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related