Mavericks. The Agency își completează portofoliul cu două servicii noi: Social Media și Email Marketing  

Mavericks. The Agency își completează portofoliul cu două servicii noi: Social Media și Email Marketing  

Începând cu anul acesta, Mavericks este mai mult decât o agenție specializată de performance media. Din ianuarie 2023 ne-am dezvoltat pe două noi servicii de digital marketing: social media și email marketing. Acest proces a început în ianuarie și anunțul oficial l-am făcut abia acum, după 10 luni, pentru că am vrut ca aceste două noi servicii să treacă prin mai multe etape de testare și validare internă a proceselor, a categoriilor de task-uri și de formare a echipei care se va ocupa de aceste două noi servicii vitale pentru un business în digital.

 

The need

Nevoia pentru aceste două noi servicii a venit natural, atât intrinsec, cât și extrinsec. În primul rând, din partea clienților din portofoliu, dar și a potențialilor clienți a venit cererea unui singur furnizor pentru cât mai multe servicii ce țin de digital marketing. Apoi nevoia pentru dezvoltarea pe aceste două noi servicii a venit și intrinsec, pe baza nevoilor mai mari de a dezvolta prezența în digital a brandurilor pe care le avem în portofoliu și o comunicare integrată între campaniile din performance media, social media și email marketing. Un alt motiv pentru care ne-am dezvoltat pe două noi servicii și nu doar pe unul singur, ține de oportunitatea canalului email marketing - un canal folosit prea puțin de business-urile din România și de și mai puține ori folosit coerent și consistent, cu o strategie de comunicare în spate. 

 

Describing the process

Aceste două noi servicii au apărut în agenție încă de la începutul anului, doar că nu le-am și anunțat public. A fost un soft launch în care întâi ne-am format echipa și am lucrat pe primul client: Mavericks. Apoi am decis să lucrăm pe câteva conturi care și-au manifestat direct intenția de a-și extinde colaborarea pe care o aveam pe performance media și pe alte servicii. Rezultatele le-am validat după cel puțin 3 luni de colaborare, timp necesar din punctul nostru de vedere pentru a putea trage o concluzie calitativă cu privire la standardul pe care îl putem oferi. Pentru că rezultatele și evaluările au fost unele bune, la 10 luni după soft launch putem face acum și anunțul oficial, public, cu privire la dezvoltarea noastră pe aceste două noi servicii.

 

The team

Pentru cele două noi servicii am decis să formăm o echipă cu experiență relevantă în domeniu. Coordonatorul departamentului este Andreea Funaru, cu peste 5 ani de experiență în digital marketing pentru Mobexpert sau Kaufland și în echipa ei mai sunt alți trei colegi: Adrian Onica în rolul de Graphic Designer și Anita Badea alături de Cătălina Jianu care ocupă rolurile de specialiști în marcomm, implementând atât campanii în social media cât și de email marketing.

 

Next steps

Pașii următori? Să creștem acest departament. În cele 10 luni de lansare soft am dezvoltat un portofoliu de 11 conturi și vrem să ne extindem și mai mult. Credem într-o dezvoltare sustenabilă a acestui nou departament în Mavericks și care are un potențial de creștere similar cu cel de Performance Media, unde în momentul de față sunt 15 specialiști dedicați. Apoi, după ce lucrurile vor funcționa la parametri cât mai buni, ne gândim și la dezvoltarea de noi servicii de digital marketing. Doar că acest lucru se va întâmpla doar după ce vom primi confirmarea internă și externă că lucrurile funcționează la un standard cât mai înalt.

Andreea Funaru, coordonatorul departamentul de Marcomm: „Am ajuns în Mavericks în ianuarie 2023, când departamentul era încă la început. Atunci portofoliul cuprindea doar două conturi, dar, de-a lungul anului am reușit să îl creștem și să ajungem la un total de 11. E frumos să te alături unei povești încă de la începutul ei. Am construit o echipă unită și am învățat prin practică, organizându-ne și stabilind un flux de lucru eficient. Entuziasmul, creativitatea și curiozitatea sunt motoare care ne motivează să lucrăm cu drag pentru clienții noștri și așteptăm cu nerăbdare noi provocări și realizări.”

Dragoș Smeu, fondatorul Mavericks. The Agency: „Dezvoltarea pe două noi servicii a venit natural. Aveam nevoie de un spațiu de exprimare mai mare în relația cu anumiți clienți din portofoliul Mavericks și adăugarea serviciilor de social media și email marketing a venit cât se poate de firesc. Pe lângă o dezvoltare pe două noi servicii este și o asumare mai mare a muncii și rezultatelor pe care le obținem overall în digital marketing, acum că pentru unii clienți acoperim toate cele 3 servicii: performance media, social media și email marketing. Iar planul este să nu ne oprim aici, ci să acoperim cât mai multe servicii din primele 10 surse de trafic pe care un site din România le oferă.”

Mavericks.The Agency este o agenție specializată în performance media și web analytics cu 7 ani de experiență în piață, cu un portofoliu de peste 80 de clienți, cu birouri în București și Brașov. Începând cu 2023, Mavericks și-a extins gama de servicii adăugând în portofoliu social media și email marketing. Echipa este formată din 22 de colegi, dintre care 15 sunt specialiști certificați care au gestionat 25+ milioane euro buget investit în campaniile de performance media. Agenția oferă strategii și campanii integrate în performance media, expertiză în domeniu, training-uri personalizate și consultanță atât pe piața din România, cât și internațională. Printre clienții de top cu care agenția are o colaborare strânsă se numără Carrefour, Cărturești, Mobexpert, Ceresit, sau Autonom.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Sectiune



Branded


Related