Re:ply - design pentru noii cititori ai "Romaniei Libere"

Relansarea intr-o noua formula grafica si editoriala a celui mai vechi ziar de pe piata noastra, "Romania Libera", este, probabil, cel mai important eveniment din industria locala de publishing de la inceputul acestui an.

"Romania Libera" este un nume greu in presa romaneasca, avand o istorie impresionanta si reusind sa faca parte, timp de peste 100 de ani, din viata de zi cu zi a romanilor. Cititorii de azi ai "Romaniei Libere" sunt insa diferiti - mai bransati la realitatea in care traiesc, mai selectivi, mai grabiti. De aceea, actionarii si managementul ziarului au decis anul trecut ca este nevoie de un proces de reimprospatare a ziarului, la nivel grafic si editorial, de reasezare a sa in noul context in care functioneaza.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related