WAVE se transformă și devine The Really Fully Integrated Agency

WAVE se transformă și devine The Really Fully Integrated Agency

În urma unui proces ce a durat aproximativ un an, WAVE își anunță transformarea și devine agenție de comunicare integrată. Sub poziționarea “The Really Fully Integrated Agency”, WAVE trece de la a fi unul dintre pionierii industriilor de BTL, comunicare in-store și strategii de field force, la a oferi o gamă de servicii extinse, care acoperă tot spectrul de marketing și comunicare.

“Am fondat WAVE acum 23 de ani, ca o agenție de consumer engagement, care și-a câștigat rapid respectul și aprecierea în rândul colegilor din breaslă și al clienților. Felul în care industria noastră a evoluat în ultimii ani, nivelul ridicat de digitalizare și comportamentele de consum mereu în schimbare, ne-au făcut să reevaluăm modelul de business și să luăm deciziile necesare, pentru a rămâne un partener agil și de încredere pentru clienții noștri. Astfel, am reușit să reclădim un WAVE mai bun, mai puternic, aflat în avangarda pieței pe care activăm. Deși o parte dintre procesele, oamenii și portofoliul nostru de clienți s-a schimbat, un lucru rămâne constant: obiectivul nostru de a fi indispensabili companiilor cu care lucrăm. Acesta este atât un obiectiv, cât și un angajament, pe care îl tratăm cu responsabilitate.”, a declarat Al Kamara, fondator WAVE.

Actuala echipă WAVE aduce împreună profesioniști cu experiență în client service, creativi cu idei inovatoare, strategi și experți în dezvoltarea de business, care sunt întotdeauna conectați la ceea ce se întâmplă pe piețele locale și internaționale. Mai mult decat atât, pentru a se menține întotdeauna cu un pas înaintea industriei, WAVE a dezvoltat parteneriate strategice cu entități locale și internaționale, care să completeze portofoliul de servicii al agenției cu zonele de cercetare și performance media.

În noua formulă, WAVE va fi coordonat de către Manuela Silică, din poziția de Business Development Director. Manuela este un profesionist cu peste 15 ani de experiență în publicitate. Ea a făcut parte din echipa WAVE în intervalul 2008-2016 și a revenit, în 2022, pentru a strategiza și gestiona procesul de transformare al agenției.

“Sunt mândră să coordonez un proiect atât de complex și de important pentru o agenție cu care am o poveste atât de frumoasă. Ce mă bucură nu este doar faptul că am reușit să integrăm o gamă vastă de servicii - de la strategie la creație, de la producție la organizare de evenimente, social media și PR - cât mai degrabă faptul că am realizat acest lucru adăugând în mix performanța expertizei și a tehnologiei, precum și puterea datelor. La WAVE avem o echipă de seniori care beneficiază de soluții data-driven, pe bază de algoritmi complecși, cu scopul de a elimina deciziile luate în baza unor considerații subiective și a le înlocui cu cele fundamentate cu date și informații verificate. Acest lucru înseamnă că premisele de la care pornim sunt extrem de solide, ceea ce face ca munca noastră să fie mult mai eficientă și mai relevantă pentru brandurile cu care lucrăm și stakeholderii lor.”, a declarat Manuela Silică, Business Development Director WAVE.

Pentru a asigura succesul campaniilor integrate, WAVE utilizează o platformă avansată condusă de inteligență artificială. Aceasta colectează și analizează date complexe din multiple surse, atât online cât și offline, oferind o perspectivă 360 de grade asupra comportamentului consumatorilor. Procesul începe cu obiectivele clar definite ale clientului, apoi trece la analiza datelor pentru a extrage insight-uri relevante. Aceste descoperiri sunt esențiale în formularea conceptelor creative și ale inițiativelor de marketing, personalizate pentru fiecare client. Implementarea este la fel de riguroasă, acoperind atât mediul online, cât și pe cel offline, de la creație până la implementare în teren cu echipe dedicate. Fiind agenția cu adevărat integrată, procesele sunt gestionate centralizat, ceea ce permite extragerea concluziilor precise și acționabile, esențiale pentru optimizarea continuă si raportarea completă a campaniilor.

Pentru mai multe detalii despre parcursul și serviciile integrate WAVE, poate fi accesat noul website, waveadvertising.ro, unde povestea este spusă, și cele mai recente campanii sunt prezentate.

Printre clienții WAVE se numără Autonom Group, Whirlpool, Unilever, City Park Mall of Constanta, Nordic Foods, Samsung, Serpico, Sun Plaza Shopping Center, LIDL, Huggies, Kotex, Panini.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related