Inovație editorială: Ringier România, cu sprijinul Dove, rescrie istoria cu Inteligența Artificială

Inovație editorială: Ringier România, cu sprijinul Dove, rescrie istoria cu Inteligența Artificială

Atunci când istoria și inovația se intersectează, rezultatul nu poate fi altfel decât captivant. NECUNOSCUTELE, cel mai recent proiect editorial al Ringier România, susținut de Programul Dove – Ai încredere în tine, ne provoacă să ne vedem țara prin prisma unor personalități remarcabile: femeile care au modelat-o și au pus-o pe harta lumii în moduri neașteptate.

Sunt femei care au schimbat fața lumii fără să ceară nimic în schimb. De la Sofia Ogrezeanu, care a revoluționat lumea medicinei, la Cecilia Cuțescu-Storck, care a pictat viitorul artei și a desenat drumuri pentru cele care nu îndrăzneau să viseze și Elena Caragiani Stoenescu, pioniera aviației și jurnalismului, fiecare poveste este un chapeau! adus perseverenței și curajului feminin.

Poveștile nu sunt doar despre ceea ce cunoaștem, ci și despre ceea ce am uitat sau am neglijat să aflăm. Prin proiectul său inovator, Ringier România nu numai că ne oferă o nouă formă de artă, dar ne invită și la o meditație profundă asupra evoluției și naturii creativității în lumea modernă, precum și la recuperarea reperelor culturale și educaționale.

,,Acest demers ridică și câteva întrebări esențiale. Cum (re)definim arta în era digitală? Care este rolul omului în actul de creație, atunci când ,,mașinăriile” pot contribui într-un mod atât de semnificativ? Cum facem să nu rămânem fără repere și, dacă e nevoie, să le reînviem, să le recuperăm din istoria și cultura țării noastre, pentru a ne ancora în ele posibilitățile viitoare?”, Ana Filipescu, Creative Director Ringier România. 

Un aspect inovator care îmbogățește experiența este prezența ilustrațiilor generate prin Inteligența Artificială. Acestea oferă o perspectivă contemporană și fresh, transformând volumul într-o fuziune interesantă între tradițional și modern.

”În total, pentru cele 88 de ilustrații alese pentru această carte au fost generate peste 800 de imagini în Midjourney. Dacă luăm în considerare faptul că fiecare comandă generează câte 4 iterații, cele 88 de ilustrații au fost selectate din câteva mii de variante «pictate» de către A.I.”, spune autoarea textelor și curatoarea ilustrațiilor - Ana Filipescu, Creative Director Ringier România.

Susținut de Programul Dove – Ai încredere în tine, o inițiativă care a promovat constant autenticitatea și empowermentul femeilor, NECUNOSCUTELE devine mai mult decât o lectură. Este o sursă de inspirație, un punct de reflecție și un pretext pentru aducere-aminte.

În ultimele decenii, Dove a demarat campanii inovatoare, având ca scop redefinirea frumuseții și consolidarea încrederii în sine a femeilor. Poveștile reale, fără filtre, au devenit emblematice pentru brand. De aceea, susținerea lor pentru NECUNOSCUTELE vine în mod natural. Dove recunoaște în Sofia Ogrezeanu, Cecilia Cuțescu-Storck și Elena Caragiani Stoenescu aceeași sclipire pe care a căutat să o evidențieze în toate femeile: o frumusețe interioară irezistibilă, care se manifestă prin determinare, curaj și talent.

Dove nu doar că susține un proiect editorial valoros, dar amplifică și mesajul său, reamintindu-ne tuturor că frumusețea adevărată vine din interior și se manifestă prin acțiunile și impactul pe care îl avem în lume.

În această notă, prin achiziționarea acestui volum, nu numai că veți descoperi părți mai puțin cunoscute ale istoriei României, dar veți contribui și la o cauză nobilă: 5% din profit va sprijini campania "Grijă pentru nou-născuți" a Fundației Ringier România. 

"NECUNOSCUTELE reprezintă nu doar o realizare editorială remarcabilă, ci și un exemplu strălucit de colaborare între inovație, artă și responsabilitate socială. Recunoaștem și apreciem în mod deosebit talentul și dedicarea Anei Filipescu, a cărei viziune creativă a condus acest proiect spre succes. Parteneriatul nostru cu Programul Dove - Ai încredere în tine subliniază angajamentul nostru comun de a promova poveștile inspiraționale ale femeilor puternice și de a contribui la o cauză mai mare. Este o onoare să vedem cum latura comercială și cea de CSR a proiectului NECUNOSCUTELE se împletesc pentru a aduce un impact pozitiv în societate.", Andrei Ursuleanu, Head Of Advertising Sales, Ringier România.

Lectură plăcută!

Ringier România face parte din Grupul Ringier, companie media multinațională elvețiană fondată în 1833, cu investiții importante în digital, print, stații de radio și producții de televiziune. În România, Ringier este cea mai mare companie de publishing, cu o prezență puternică pe piața media locală încă din 1992.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related