Nike isi schimba strategia

Nike, cel mai mare producator de imbracaminte sportiva pe plan mondial, a renuntat in mod surprinzator la divizia din Oregon a agentiei Wieden + Kennedy, pentru a cauta o agentie internationala, cu o expertiza digitala mai bogata, anunta WARC.

Desi sunt in aceleasi functii de la inceputul parteneriatului, relatia de prietenie dintre Philip H Knight, chairman al Nike si Dan Wieden, directorul W+K s-a deteriorat de-a lungul timpului. Apropiati ai agentiei spun ca, desi aceasta a fluturat steagul digitalului de ceva timp, acesta era de fapt coborat in berna. Abia venirea recenta a lui Renny Gleeson, expertul digital care a condus divizia Carat Fusion a Aegis Group, venit la W+K in noiembrie, a adus cu sine standardul cyber in agentie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


DDB Romania

DDB Romania este agentia de creatie membra The Group. The Group este lider al industriei de comunicare din Romania si include agentii specializate in servicii de creatie, media, digital, branding, relatii publice,... vezi detalii »

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related