Nike isi schimba strategia

Nike, cel mai mare producator de imbracaminte sportiva pe plan mondial, a renuntat in mod surprinzator la divizia din Oregon a agentiei Wieden + Kennedy, pentru a cauta o agentie internationala, cu o expertiza digitala mai bogata, anunta WARC.

Desi sunt in aceleasi functii de la inceputul parteneriatului, relatia de prietenie dintre Philip H Knight, chairman al Nike si Dan Wieden, directorul W+K s-a deteriorat de-a lungul timpului. Apropiati ai agentiei spun ca, desi aceasta a fluturat steagul digitalului de ceva timp, acesta era de fapt coborat in berna. Abia venirea recenta a lui Renny Gleeson, expertul digital care a condus divizia Carat Fusion a Aegis Group, venit la W+K in noiembrie, a adus cu sine standardul cyber in agentie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Branduri

Pozitii

Sectiune

Dictionar



Related