AdBreak despre Effie 2007

Orange prezinta a 22-a editie AdBreak, un eveniment IQads. Marti, 3 aprilie, incepand cu 19:30, in Music Club (Str. Baratiei 31), pasionatii de publicitate vor lua parte la epilogul celei de-a 4-a editii EFFIE. Pana atunci vom sti deja care sunt castigatorii si invinsii, multumitii si nemultumitii, participantii la Gala si absentii, pentru ca totul se va fi incheiat deja in seara de 29 martie. La AdBreak ramane sa tragem concluziile si sa facem o scurta evaluare a eficientei, insa de aceasta data mai putin a campaniilor publicitare, ci mai mult a organizarii festivalului si a participarii agentiilor.

Sorin Psatta, membru al boardului IAA si implicat in organizarea EFFIE, va fi intrebat despre tot ce s-a intamplat si tot ce nu s-a intamplat la aceasta editie, despre nivelul de concurs si despre perspective. Dupa ce Victor Dobre ne-a comunicat premisele, Sorin Psatta va evalua rezultatele organizarii din acest an. Cum a crescut si prin ce s-a imbunatatit EFFIE fata de anul trecut, ne va povesti la AdBreak.

Alaturi de el, doi invitati-surpriza vor veni sa sustina punctul de vedere al participantului caruia i s-a jurizat lucrarea si care a trecut prin toate etapele concursului. Mihai Anton, moderatorul evenimentului, va incerca sa afle de la acestia de unde se trage succesul sau esecul participarii la EFFIE si cat de greu este sa scrii brief-ul de eficienta pentru a putea intra in joc.

Cele mai eficiente ad-uri ale lui 2006, premiate de juriul condus de Erich Buxbaum, vor alcatui proiectia serii, iar Mihai Bobonete va inveseli atmosfera pe final, intr-un stand-up comedy publicitar.

"Despre eficienta daca vorbesti, este ca si cum ai incerca sa opresti timpul. Ceea ce functioneaza astazi, maine nu mai da rezultate. Ceea ce maine ar functiona, astazi este inutil. Daca il mai luam in calcul si pe ieri, ne complicam existenta la maxim. Eficienta inseamna creativitate. Creativitatea defineste un brief bun si o strategie inovatoare. Toate merg mana-n mana. Premiile sunt altele decat statuetele. Sunt dovada ca s-a inteles perfect scopul si s-a aplicat corect. Pun pariu. Si il castig.
Mai, punem pariu? Marti vorbim.", a declarat Mihai Anton.

"Declaratiile de pe scena de premiere a festivalului nu sunt foarte lungi si nici cele mai inspirate. Pentru ca vrei sa afli mai mult decat "Multumesc, multumesc clientului, va iubesc!", cea mai buna ocazie e AdBreak, editia de dupa Effie. Avem declaratii chibzuite direct de la castigatori, explicatii ca la carte ale unor sintagme precum "creativitatea vinde", sa nu mai zic, ca nu ai in fiecare seara ocazia sa stai de vorba la o bere cu premiantii Effie. Ne vedem acolo?", Andrei Hategan - redactor-sef IQads.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de HotNews.ro si de Grupul de Presa Realitatea.Catavencu, prin Academia Catavencu, Cotidianul, 24-FUN si Radio Guerrilla.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Festivaluri

Sectiune

Dictionar


Comentarii

gheorghe nitulica
acum 17 ani
eu unul nu am inteles mai nimic ;e un concurs ; sau despre ce e vorba; se premieaza , dar cine si cu ce ; cu o bere ; multumim / dar nu trebuia;
prezentare t
acum 17 ani
Unde dati pana la urma bere pentru intrebari si raspunsuri destepte?

Ca am urmarit linku...nu am gasit nimic de genu' si vreu sa ii recomand unui prieten...

anume eu Ads
acum 17 ani
La fiecare editie AdBreak invitatii primesc intrebari din partea publicului.Si intrebarile destepte sau...nu primesc beri.


Branded


Related