Heineken® spune „În cinstea tuturor fanilor adevărați” – care nu sunt așa cum crezi tu

Heineken® spune „În cinstea tuturor fanilor adevărați” – care nu sunt așa cum crezi tu
  • Heineken® lansează „În cinstea tuturor fanilor adevărați”, o campanie care depășește orice așteptări și redefinește ceea ce înseamnă să fii un „fan adevărat”, în încercarea de a combate stereotipurile legate de fanii „adevărați”, pentru a sprijini un fotbal cât mai incluziv.
  • Heineken® face echipă cu noul ambasador, Virgil van Dijk, căpitanul naționalei olandeze, precum și cu Jill Scott MBE, fosta jucătoare a echipei „Leoaicelor”, pentru a sărbători imaginea modernă a pasiunii pentru fotbal. Pentru a-și anunța rolurile de ambasadori, Jill și Virgil au participat la provocarea de a-i descoperi pe „adevărații fani”
  • Campania debutează cu o competiție globală de căutare a celor mai dedicați fani „adevărați” ai fotbalului din lume, oferind o ocazie unică în viață de a participa la finala UEFA Champions League

Heineken® dă startul optimilor UEFA cu noua campanie care se bazează pe platforma deja consacrată ”Fresher Football”, care are ca scop promovarea unui fotbal mai incluziv.

Brandul a depus eforturi pentru a echilibra balanța, militând pentru a face din acest sport un mediu mai pozitiv și mai primitor pentru a ne bucura împreună de fotbal. Această nouă campanie și-a propus să reîmprospăteze ceea ce înseamnă cu adevărat să fii un fan adevărat, revendicând această medalie de onoare care a fost asociată prea mult timp cu un comportament negativ în fotbal.

„Există o minoritate a suporterilor de fotbal care poate strica jocul pentru toți ceilalți, afectând reputația fanilor „adevărați”, spune Nabil Nasser, Global Head al Heineken® Brand: „Dar acea categorie problematică nu reprezintă majoritatea. Noua noastră campanie este o interpretare ingenioasă a stereotipului „fan adevărat”, arătând în schimb cum arată cu adevărat suporterii adevărați, sărbătorind publicul divers care trăiește și resimte cu adevărat acest sport într-un mod pozitiv și, uneori, excentric.”

În mjlocul campaniei se află un film creat de regizorul australian, Mark Molloy. Filmul reprezintă adevărata față a fanilor moderni ai fotbalului. Filmul amuzant și emoționant, inspirat de fani adevărați, arată dedicarea pe care oamenii o au față de acest sport frumos. Pentru a viziona filmul, uită-te aici:  

 

Virgil van Dijk, căpitanul echipei naționale masculine a Olandei, alături de actuala ambasadoare Jill Scott MBE, fostă jucătoare a echipei „Leoaicelor”, și-au unit forțele în acest nou capitol al campaniei Heineken® pentru promovarea incluziunii în fotbal.

„Obișnuiam să merg pe Stadium of Light cu bunicul meu aproape în fiecare weekend, indiferent dacă ploua sau dacă era soare”, spune Jill Scott MBE, „Dar când te gândești la felul în care arată un fan adevărat al fotbalului, majoritatea oamenilor nu-și imaginează o adolescentă. Asta îmi place la noua campanie Heineken®. Arată cum sunt adevărații fani ai fotbalului și testează așteptările oamenilor despre ce înseamnă un fan „adevărat”.”

Virgil van Dijk afirmă: „Fanii „Adevărați” mă fac să fiu mândru și apreciat ca jucător. Cred că este important să recucerim această expresie, deoarece este important să renunțăm la conotațiile negative din trecut. Nimeni nu se naște rasist, cred că lucrurile esențiale pentru a face schimbarea sunt educația și comunicarea reciprocă. Sper că putem face parte din această schimbare, de aceea mă bucur că Heineken® provoacă percepția a ceea ce înseamnă un fan adevărat și demonstrează că există un loc pentru toată lumea în acest joc.”

Pentru a marca mesajul de susținere a unui public incluziv, Heineken® a rezervat unele locuri la finala UEFA Champions League pentru câțiva fani adevărați, care și-au împărtășit poveștile cu noi. Câștigătorii vor avea parte de o experiență unică în weekendul finalei. 

HEINEKEN este cel mai cunoscut producător de bere din lume. Este lider în dezvoltarea și comercializarea mărcilor premium de bere și cidru. Condus de brandul Heineken®, Grupul are un portofoliu de peste 300 de tipuri de bere și cidru de calitate internațională, regională, locală și de specialitate. Suntem dedicați inovației, investițiilor pe termen lung de marcă, execuției riguroase a vânzărilor și gestionării concentrate a costurilor. Prin „Brewing a Better World”, sustenabilitatea este încorporată în activitatea noastră.

HEINEKEN are o amprentă geografică echilibrată, deținând poziții de lider atât pe piețele dezvoltate, cât și pe cele în curs de dezvoltare. Avem peste 85.000 de angajați și operăm fabrici de bere, malterii, fabrici de cidru și alte unități de producție în peste 70 de țări. Acțiunile Heineken N.V. și Heineken Holding N.V. sunt cotate la Bursa din Amsterdam. Prețurile pentru acțiuni obișnuite pot fi accesate pe Bloomberg, sub simbolurile HEIA NA si HEIO NA, și pe Reuters sub simbolurile HEIN.AS si HEIO.AS.. HEINEKEN are două programe sponsorizate de nivel 1 American Depositary Receipt (ADR): Heineken N.V. (OTCQX: HEINY) și Heineken Holding N.V. (OTCQX: HKHHY).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related