[AIdea] Andrei Tiu: Cu noile versiuni generative AI lansate anul acesta va deveni din ce in ce mai greu ca publicul larg sa diferentieze intre continut real si generat cu AI

[AIdea] Andrei Tiu: Cu noile versiuni generative AI lansate anul acesta va deveni din ce in ce mai greu ca publicul larg sa diferentieze intre continut real si generat cu AI

Lucrul împreună cu AI nu mai este opțional, ci necesar, crede Andrei Tiu, fondator Marketiu. 2024 a fost un an de tranzitie, în care Andrei și colegii au testat mult instrumentele AI, iar anul acesta au facut implementari, au restructurat si optimizat procese în agentie. În contextul în care așteptările sunt din ce în ce mai mari, iar comportamentul consumatorilor se schimbă continuu, adaptarea la noile tehnologii este esențială. Totul trebuie luat cu un gram de sare însă. 

"In mod sigur, continutul generat sau editat cu ajutorul AI va fi o parte din ce in ce mai mare din ce vom vedea online. Îmi este teama însă de “zgomot”, continutul generat la un volum foarte mare, cu valoare intriseca sau strategica scazuta", spune Andrei. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Marketiu

Din Londra in Romania, setam standardul in Servicii Digital Marketing. Originar fondati in Londra in 2016 - dar cu o experienta de peste 9 ani in piata digitala, suntem o agentie specializata in strategie,... vezi detalii »

Dosare editoriale

Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related