[Marcom 2024] Mădălina Turbatu: Idei și bugete “ciopârțite”, obiective neclare sau nealiniate. S-a acumulat multă frustrare în industrie

[Marcom 2024] Mădălina Turbatu: Idei și bugete “ciopârțite”, obiective neclare sau nealiniate. S-a acumulat multă frustrare în industrie

În 2023, în industria de digital s-a simțit presiunea costurilor și a bugetelor blocate, spune Mădălina Turbatu, Business Director New Moon. Pe scurt: așteptarea de a face mult cu puțin. Anul acesta, la factorii externi care influențează domeniul se adaugă și alegerile și amenințarea fake news, care crește în context electoral. Important e, însă, să ne păstrăm optimiști. 

”În 2024 îmi doresc să prindă viață cât mai multe din ideile și propunerile gândite pentru clienții și partenerii noștri. Nu mai vrem idei de pus la sertar”, spune Mădălina.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


New Moon

Creative intelligence to unravel brands' digital potential. We combine our digital advertising expertise with human intelligence, so to deploy carefully tailored solutions for your communication needs, brands and... vezi detalii »

Dosare editoriale

Subiecte

Sectiune



Branded


Related