Articole care fac referire la SoMe Update
[SoMe Update] Claudia Bodnar: Dacă nu citești ce îți scrie comunitatea, nu cred că poți înțelege real pentru cine faci social media
[SoMe Update] Ana Pogonariu: Oamenii au uitat să mai fie autentici. Atât ei cu ei, cât și brandurile pe care le comunică
[SoMe Update] Cristina Avădănei: Social media nu e one-size-fits-all. Cred că e important să experimentezi domenii diferite și mereu să cauți moduri noi în care să faci social media
[SoMe Update] Arina Lazăr: Există un sentiment de urgență în a posta în realtime activitățile noastre, de a fi live, de a răspunde rapid mesajelor și a folosi prescurtări pentru a livra cât mai rapid informația
[SoMe Update] Oana Andreescu: Nu cred că e realist să spui că ții pasul cu TOT, tot timpul, pentru toate tipurile de audiențe și de clienți
[SoMe Update] Antonia Negrău: Platformele s-au schimbat în rău. Meta oferă o experiență tot mai proastă și a devenit frustrant să lucrezi în social media din cauza asta
[SoMe Update] Lidia Albu: Oamenii au alte așteptări de la branduri astăzi și dacă nu simt the human touch, un discurs ancorat în realitate, dau foarte repede cancel
[SoMe Update] Ioana Blănaru: Un om de comunicare ar trebui să-și lucreze bias-urile astfel încât să poată citi, într-un mod cât se poate de obiectiv, realitatea imediată
[SoMe Update] Alexa Ștefănescu: În social media nu este vorba doar despre a posta o imagine drăguță pe Instagram/Facebook sau un video de 15 secunde pe Tik Tok
[SoMe Update] Maria Zvenigorodschi: Cu siguranta daca intri in social media nu o sa fii ca Emily in Paris. Ziua ta de munca este in fata laptopului si cu telefonul in mana
[SoMe Update] Roxana Diaconescu: Ultima perioadă a stat sub semnul schimbării. Brandurile încep să aibă din nou deschidere să încerce lucruri noi
[SoMe Update] Bogdan Epure: În România, ”conectare” e cuvântul anului. Toată lumea e conectată, de la bunica de la țară care își face TikTok până la corporatiștii care se întrec în meme-uri pe LinkedIn
[SoMe Update] Elena Cucu: Bulele online, înțelese cum trebuie, pot juca un rol vital în dezvoltarea unui brand
[SoMe Update] Diana Marculescu: Nimeni nu mai are timp să citească, să se informeze, vrem să aflăm totul cât mai rapid
[SoMe Update] Carla Lăpușan: Brandurile au intrat într-un proces de umanizare. Social Media nu mai e doar o portavoce, ci un mediu cu și despre conversații, conexiuni și comunitate
[SoMe Update] Adina Militaru-Hărmănescu: Publicul isi doreste sa fie bagat in seama, dar nu foarte agresiv. Isi doreste short-form pentru ca TikTok, dar si long-form pentru ca storytime
[SoMe Update] Luana-Mali Roman: În social media, trebuie să te comporți mai mult ca un consumator obișnuit și mai puțin ca un brand
[SoMe Update] Georgiana Ivan și Lucia Cîmpeanu: Performanțele Facebook și Instagram sunt umbrite de TikTok, și asta încă de la apariție


![[SoMe Update] Mihai Mariș: Degeaba e TikTok pe val dacă publicul țintă stă pe LinkedIn. În elaborarea unei strategii de social media, ar trebui să punem mai mult accentul pe publicul căruia ne adresăm](https://media.iqads.ro/2023/09/mihai-maris-cover-410.jpg)
![[SoMe Update] Ruxandra Cislariu: Publicul are nevoie de divertisment, însă pune preț pe autenticitate și sinceritate](https://media.iqads.ro/2023/09/picture14-cover-410.jpg)









