[Marcom 2024] Ioana Ciobanu: Datele nu sunt chiar totul, cel puțin în comunicare. Companiile și brandurile au nevoie să asculte versus să vorbească

[Marcom 2024] Ioana Ciobanu: Datele nu sunt chiar totul, cel puțin în comunicare. Companiile și brandurile au nevoie să asculte versus să vorbească

Schimbare, anticipare, adaptare. 2024 este un an volatil în industria de comunicare, iar viteza cu care trebuie să reacționezi și să pregătești scenarii posibile devine copleșitoare, crede Ioana Ciobanu, Communications Director Publicis Relations. Ioana are 10 ani de experiență în comunicare de brand și corporativă, cu o experiență solidă în influencer și content marketing, evenimente media și activări de brand offline. Publicis Relations este cea mai nouă agenție de comunicare integrată & PR, parte a Publicis Groupe România. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related