Business Superbrands a dat note brandurilor din Romania

Business Superbrands, procesul de analiza si validare a brandurilor, demarat in luna martie de catre compania Nielsen, s-a incheiat cu expunerea rezultatelor documentarii de piata in fata noului Consiliu Business Superbrands, constituit din 24 de membri reprezentativi ai mediului de afaceri din Romania.

Potrivit unui comunicat de presa BDR Associates, cele 2300 de branduri, romanesti si internationale, au fost evaluate individual de catre Consiliu in functie de categorie, domeniu de activitate, reputatie si prestigiu, calitate, incredere si diferentiere pe piata.
In urma procesului de evaluare, a rezultat faptul ca la criteriul "calitate" cea mai inalta apreciere o intruneste Nokia, in timp ce, la criteriul "incredere" cel mai bine se pozitioneaza compania de publicitate Leo Burnett & Target.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Leo Burnett

Leo Burnett Romania este unul dintre cele mai prestigioase nume din industria de marketing si comunicare din Romania. In mod constant o agentie de top, Leo Burnett a reusit de-a lungul timpului sa creeze lideri... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune


Comentarii

DANIEL VADUVA
acum 11 ani
VA ROG DACA PUTETI SA-MI TRIMETETI UN RAPORT DE PREZENTA DETALIAT (MONITORIZARE) EXCLUSIV PENTRU JUD. OLT PENTRU PRODUSELE KRAFT(POIANA JACOBS ETC) LA ULTIMUL DVS. STUDIU DE PIATA.

VA MULTUMESC.



Related