FRIENDS ia partea pestilor

FRIENDS Advertising, agentia bucuresteana al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului, ia partea pestilor si a altor vietuitoare din Delta Dunarii printr-o campanie pro-bono pentru organizatia Salvati Delta.

Vizualul propus de FRIENDS infatiseaza o canadiana “de camuflaj”, ale carei motive sunt inspirate din reziduurile atat de daunatoare ecoclimatului Deltei Dunarii: ambalaje de unica folosinta, PET-uri, conserve si schelete de pesti.

“Cu cei de la FRIENDS am colaborat pe mai multe planuri, insa aceasta propunere a fost strict initiativa lor. Ne-au trimis pe mail vizualul campaniei, fara nici o explicatie. Ne-a entuziasmat pe toti creativitatea propunerii si am decis imediat sa o folosim in campania de 2%, precum si in activitati ulterioare”, declara Dragos Bucurenci, director executiv Salvati Delta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Friends\TBWA

Why work with an agency like FRIENDS\TBWA Bucharest? DisruptionⓇAlmost everyone in the business world knows about disruption, talks about disruption or wants to try it, sooner or later. Well, it’s maybe time... vezi detalii »

Sectiune


Comentarii

Aringa Rosa
acum 17 ani
bravo mah friends

da' nu ne aratati si noua 'canadiana'?

Aringa Rosa
acum 17 ani
i liiike

vreau si eu una XS

va rog mult.

multumesc



Branded


Related