FRIENDS ia partea pestilor

FRIENDS Advertising, agentia bucuresteana al carei logo reprezinta un banc de pesti care merg in aceeasi directie, o metafora pentru unitatea grupului, ia partea pestilor si a altor vietuitoare din Delta Dunarii printr-o campanie pro-bono pentru organizatia Salvati Delta.

Vizualul propus de FRIENDS infatiseaza o canadiana “de camuflaj”, ale carei motive sunt inspirate din reziduurile atat de daunatoare ecoclimatului Deltei Dunarii: ambalaje de unica folosinta, PET-uri, conserve si schelete de pesti.

“Cu cei de la FRIENDS am colaborat pe mai multe planuri, insa aceasta propunere a fost strict initiativa lor. Ne-au trimis pe mail vizualul campaniei, fara nici o explicatie. Ne-a entuziasmat pe toti creativitatea propunerii si am decis imediat sa o folosim in campania de 2%, precum si in activitati ulterioare”, declara Dragos Bucurenci, director executiv Salvati Delta.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Sectiune


Comentarii

Aringa Rosa
acum 12 ani
bravo mah friends

da' nu ne aratati si noua 'canadiana'?

Aringa Rosa
acum 12 ani
i liiike

vreau si eu una XS

va rog mult.

multumesc



Related