Creativity4Better 2025: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business continuă cu o nouă ediție la București, în data de 12 Noiembrie

Creativity4Better 2025: Cea mai mare conferință din Europa dedicată creativității în business continuă cu o nouă ediție la București, în data de 12 Noiembrie

Anul acesta marchează cea de-a noua ediție a Conferinței Creativity4Better – de-a lungul celor 8 ediții precedente Creativity4Better a inspirat peste 13,000 de profesioniști din comunitatea de marketing si comunicare, din România și din lume, și găzduit peste 200 de vorbitori globali, lideri în domeniilor, printre cei mai renumiți practicieni care și-au pus amprenta unică asupra creativității.

Prin urmare, se poate afirma că evenimentul Creativity4Better este una dintre cele mai reprezentative conferințe din Europa dedicate Creativității aplicate în business. 

 

Ce aduce nou ediția din acest an

Într-un format unic care îmbină divertismentul cu învățarea, conferința din acest an, organizată de IAA România, promite totul. Sesiuni captivante pe tema „BACK TO BRAND” vor explora necesitatea de a reintroduce brandul in conversația cu clienții, nu pentru a goni după performanță, ci pentru a construi acele punți autentic umane și emoționale bazate pe valori și sens. Prezentările onorate de vorbitori, a căror expertiză acoperă diverse fațete ale creativității, vor alterna cu momente artistice live și alte surprize. Conferința va include o serie de spații interactive și imersive în care participanții vor putea interacționa cu tehnologii emergente și concepte inovatoare, facilitând un schimb vibrant de idei și perspective.

O altă fațeță importanta a succesului Conferinței „Creativity4Better” este faptul ca a ajuns atât de dezirabilă, încât și alte țări din evantaiul IAA o vor prelua si adapta realitaților lor locale. Specific, in 2025, IAA Italia va organiza un model de Creativity4Better la Milano, pe 2 octombrie.

Victor Dobre: „Creativity4Better este un brand născut, dezvoltat și promovat integral de IAA Romania. De asemenea formatul de eveniment ne aparține.  Faptul că notorietatea brandului și forța evenimentului au determinat alte filiale să-și dorească să-l replice in țările lor, nu face decât să ne bucure și sa reconfirme poziționarea IAA Romania de inovator în cadrul asociației globale. De aceea, indiferent de numărul filialelor care vor dori să folosească brandul în țările lor, Creativity4Better va continua să-și indeplinească menirea – aceea de a inspira și de a aduce impreuna pentru o zi de experiențe extraordinare comunitatea de marcom din România. Cu sprijinul partenerilor noștri, Creativity4Better România va rămâne întotdeauna originalul.”

Diana Flutur, Director Creativity4Better: „Credem cu tărie în valoarea acestui eveniment, in forța lui de a crea emulație, de a crește standardele de comunicare. În plus, este o onoare de a găzdui personalități fascinante cu povești și cu exemple remarcabile din carierele lor, care pot deveni modele pentru industria noastră.”

Partenerii acestui eveniment emblematic pentru comunicare sunt: presenting Partners - Kaufland, Raiffeisen; gold partners - Coca-Cola; partners - Mastercard, Dacia. Pe lângă ei, organizatorul mulțumește partenerilor media dar și celor care oferă sprijin cu servicii excepționale: Golin, Kubis, Skepsis, Starcom, OVEit.

IAA Romania este cea mai vastă şi mai reprezentativă asociaţie profesională a industriei de marketing, comunicare şi media, un parteneriat strategic unic ce reprezintă interesele a peste 110 companii active în industrie: clienţi de publicitate, agenţii de publicitate şi media şi instituţii mass media. Obiectivul IAA este să transforme România într-un hub global creativ, devenind astfel busola industriei de marketing şi comunicare. 

IAA România este afiliată la IAA Global cu sediul la New York şi filiale în peste 56 de ţări. Pentru activitatea sa la standarde de excelenţă, IAA România a primit de 3 ori premiul global IAA Inspire Award - pentru cea mai activă şi creativă filială din lume. 

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kubis

KUBIS is a creative agency led by curiosity. Vigilant and open-minded, we feed our minds with science and our hearts with fiction. We like to go bold, we want to go big, and we like to go first. Our ideas are... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Golin Romania

Golin este singura agentie de PR din Romania care a castigat, pentru patru ani la rand, titlul de Agentia #1 in topul Biz PR Awards, iar in 2018 premiul pentru Creativitate in PR si doua premii pentru... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related