difrnt.: Peste 300% creștere a traficului organic YoY pentru Finery Boutique

difrnt.: Peste 300% creștere a traficului organic YoY pentru Finery Boutique

Finery Boutique este un retailer românesc specializat în comercializarea de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de lux pentru femei și bărbați. Aceștia anunță o perioadă de creștere accelerată și o consolidare a prezenței sale pe piață, rezultate obținute în urma colaborării cu agenția de marketing difrnt. Parteneriatul a vizat optimizarea vizibilității organice a brandului și implementarea unor strategii SEO, care au adus rezultate excelente în termeni de trafic calificat și vânzări.

Colaborarea cu difrnt. a început în luna mai anul 2024, având ca obiectiv principal creșterea performanței organice a Finery Boutique și optimizarea prezenței sale online. difrnt. a dezvoltat o strategie SEO personalizată, concentrându-se pe optimizarea tehnică a website-ului pentru o mai bună indexare, cercetare de cuvinte cheie și crearea de conținut relevant și optimizat SEO și strategii de link building de calitate. Prin implementarea acestora și o monitorizare constantă a performanței organice, parteneriatul a generat o creștere a traficului organic pe website cu peste 300% comparand aprilie 2025 cu aprilie 2024, conform Search Console si GA4.

„Suntem extrem de încântați de evoluția Finery Boutique și de rezultatele pe care le-am obținut alături de echipa difrnt. Viziunea lor specializată și expertiza în optimizarea pentru motoarele de căutare ne-au ajutat să ne conectăm mai eficient cu publicul nostru țintă și să ne atingem obiectivele de creștere organică”, declară Vlad Păduraru, fondatorul Finery Boutique.

„Colaborarea cu Finery Boutique a fost o oportunitate excelentă de a demonstra cum o strategie SEO bine fundamentată și adaptată specificului brandului poate genera rezultate concrete și sustenabile pe termen lung. Ne mândrim cu faptul că am contribuit la succesul unui brand cu un potențial atât de mare. Pe viitor planificăm să explorăm noi direcții de optimizare și creștere organică”, ne spune Robert Vija, CEO & Partner difrnt.

Felicia Calestru, Junior SEO la difrnt., adaugă: „Focusul nostru a fost să construim o fundație SEO solidă pentru Finery Boutique, de la optimizări tehnice on-page, la dezvoltarea unei strategii de conținut care să răspundă intențiilor de căutare ale publicului țintă. Am urmărit constant evoluția algoritmilor motoarelor de căutare pentru a ne asigura că tacticile implementate aduc rezultate pe termen lung și contribuie la o creștere organică sănătoasă. Rezultatele obținute, precum creșterea autorității domeniului de la 7 la 29 și îmbunătățirea poziționării în top 3 pentru cuvinte cheie relevante precum “papuci Balenciaga”, “ papuci dior”, “bluza moncler” și altele, demonstrează eficiența strategiei SEO.”​​

Creșterea scorului de autoritate a fost efectul strategiei de link building efectuată de difrnt., care a avut ca scop atragerea lunară de backlinks de pe site-uri precum mediafax.ro, antena3.ro etc.

De asemenea, numărul de cuvinte cheie indexate pentru finery în top 10 (conform semrush date publice), a crescut de la 35 la aproape 500, cu peste 90 de cuvinte cheie în top 3.

Pe viitor, Finery Boutique își propune să continue investițiile în experiența clienților și în consolidarea prezenței sale online, considerând optimizarea SEO un pilon strategic. Parteneriatul cu difrnt. va continua să joace un rol cheie în atingerea acestor noi obiective.

Finery Boutique este un retailer din România dedicat comercializării de articole de îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii de lux pentru femei și bărbați. Prin intermediul platformei sale online, oferă o gamă variată de produse de la branduri de prestigiu internațional, precum Alexander McQueen, Balenciaga, Gucci, Prada, Versace, Dolce & Gabbana, Valentino Garavani, Saint Laurent, Off-White, Moncler și altele.

difrnt. oferă servicii de marketing digital la 360 de grade, inclusiv media buying, programmatic media, analytics, SEO, social media, producție video, content marketing, marketing automation, UX/UI și optimizarea ratei de conversie. Cu un portofoliu impresionant de peste 30 de clienți, printre care Flip.ro, OPTIblu, Optiplaza, Sofiaman, Avenor, MAM Bricolaj și Viasat, agenția este dedicată să livreze rezultate excepționale și să fie un partener de încredere pentru clienții săi.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Difrnt.

Founded in 2018, difrnt. is more than an advertising marketing agency—we are innovators, creators, and pioneers, focused on results and work ethics. Our services extend from media buying (PPC) campaigns, social... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune



Branded


Related