MAM Bricolaj surprinde în extrasezon: O strategie difrnt. ce depășește Black Friday

MAM Bricolaj surprinde în extrasezon: O strategie difrnt. ce depășește Black Friday

În fiecare an, pe măsură ce se apropie luna noiembrie și perioada de Black Friday, branduri care activează în diverse industrii înregistrează o creștere spectaculoasă a vânzărilor. Acest lucru este influențat în special faptului că, așa cum bine știm, cu toții ne așteptăm la reduceri.

Ulterior acestei perioade, magazinele online înregistrează din nou creșteri semnificative în luna decembrie, cu prilejul pregătirii pentru Sărbătorile de Iarnă. Astfel, putem spune că, în cele mai multe cazuri, e-commerce-urile se bucură de creșteri ale veniturilor în ultimele 3 luni ale anului, comparativ cu lunile precedente. Acest lucru s-a întâmplat și în cazul MAM Bricolaj, magazin online de bricolaj, ce comercializează peste 10.000 produse în stoc și alte 8.000 de produse disponibile la comandă.

Înțelegând contextul specific al industriei de bricolaj și istoricul său, agenția de digital marketing difrnt. a implementat o strategie personalizată pentru MAM Bricolaj. Scopul a fost prevenirea scăderilor în vânzări, anticipate pentru primele luni ale anului 2024.

Comparând performanțele din octombrie - decembrie 2023 cu primele trei luni ale anului 2024, strategia de digital marketing implementată de difrnt. a dus la creșteri pentru indicatorii cheie ai businessului. În perioada ianuarie - martie 2024, MAM Bricolaj a înregistrat o creștere a venitului total cu 11.7%, în timp ce venitul mediu pe achiziție a crescut cu 12.4%. De asemenea, numărul utilizatorilor activi a înregistrat o creștere impresionantă de 60%.

În ceea ce privește campaniile de performance, analiza datelor a arătat o scădere semnificativă a costurilor de conversie în Google Ads (-84%) și Facebook (-39%) în aceeași perioadă. În plus, valoarea achizițiilor din campaniile de performance active în Facebook a înregistrat o creștere de 35%, chiar și cu un buget mai mic. Mai mult, îmbunătățiri au fost înregistrate și în cadrul campaniilor de Email Marketing, acolo unde, în aceeași perioadă analizată am înregistrat o creștere de +12% a ratei de deschidere a newsletterelor și o scădere a bounce rate-ului de -16%.

„Și în intern am resimțit îmbunătățiri în primele 3 luni ale anului 2024, comparativ cu perioada precedentă, în ceea ce privește vânzările din online. Am văzut că noua strategie de promovare propusă de difrnt. este una care a dus la creșteri ale businessului. Ne bucurăm tare mult când ajungem la final de lună, atunci când tragem linie, și observăm aceste rezultate. Activitatea aceasta nu face decât să ne bucure și să ne ofere siguranța că cifrele vor fi din ce în ce mai bune și în lunile următoare”, a spus Ioana Petre, Director marketing, MAM Bricolaj.

„Rezultatele pe care le-am obținut în primele trei luni ale acestui an ne-a demonstrat încă o dată cât de important este să urmărim trendurile din industrie, pentru a contracara scăderile în ceea ce privește veniturile. Nu doar că am reușit reușit să ne opunem acestor tendințe negative, dar am înregistrat și creșteri în campaniile de performance din primele trei luni ale anului 2024. Suntem convinși că o astfel de abordare este benefică și importantă pentru fiecare brand și că strategiile create pe termen lung vor susține o creștere sustenabilă pentru MAM Bricolaj”, ne spune Dan Toma, CEO & Partner, difrnt.

Strategia implementată a implicat o abordare cuprinzătoare, începând de la campanii de Google Ads și Meta, până la explorarea unor noi direcții de targetare pentru a evita supraexpunerea față de utilizatorii deja implicați în procesul de achiziție. Optimizarea atentă a campaniilor și analiza constantă a datelor au fost aspecte cheie care au permis echipei să se adapteze rapid și să optimizeze performanța campaniilor.

Cu ajutorul campaniilor de performance, MAM Bricolaj a reușit să obțină rezultate importante, cu o creștere semnificativă a numărului de tranzacții, dar și a valorii acestora.

Creșterile înregistrate de MAM Bricolaj în primele trei luni ale anului 2024, comparativ cu perioada precedentă, demonstrează că o abordare strategică pot genera rezultate remarcabile, depășind uneori chiar așteptările cele mai îndrăznețe.

MAM Bricolaj este un magazin de bricolaj cu un concept unic un supermarket destinat atât producătorilor de mobilă, cât și persoanelor ce au ca hobby producția de mobilier. MAM Bricolaj are peste 10.000 de produse în stoc, consilierii specializati ce pot oferi consultanta despre produsele comercializate și cel mai scurt timp de servire, astfel magazinul nostru reușește să ofere cel mai de preț lucru pentru orice om.

Fondată în 2018, difrnt. este o agenție de digital marketing specializată în servicii complete, de la campanii PPC și social media, până la producție video, SEO și creare de conținut. Cu o echipă dedicată, creativă și orientată către inovație, difrnt. își propune să devină cea mai bună agenție de digital marketing din România, cu focus pe achiziția de clienți.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Campanii

Sectiune



Branded


Related