Eduard Tomeci revine in Propaganda cu rolul de Head of Digital si cu o misiune clară: să redefinească prezența digitală a brandurilor din portofoliu cu know-how, viziune și un mindset focus pe viitor.
„Am construit deja o expertiză solidă în campanii digitale și integrate, iar venirea lui Eduard ne permite să ducem lucrurile și mai departe. Este un upgrade firesc într-o zonă în care performăm si ne dorim inovatie “ a declarat Svetlana Bulacu, Managing Partner Propaganda.
Cu peste 8 ani de experiență în marketing digital, social media și campanii integrate pentru un portofoliu impresionant de branduri, Eduard vine cu o viziune ancorată în viitor.
„Rolul de Head of Digital la Propaganda înseamnă pentru mine mai mult decât o poziție de leadership; este încrederea de a ghida brandurile într-o direcție modernă, clară și profund digitalizată. În 2025, într-un context în care ritmul industriei este mai rapid ca niciodată, AI nu mai este o opțiune, ci o necesitate. Automatizarea, personalizarea și agilitatea oferite de inteligența artificială sunt esențiale pentru relevanță și impact în digital. Nu cred în tehnologie ca o soluție magică, ci ca într-un partener de cursă lungă, care ne ajută să ne concentrăm pe ceea ce contează cu adevărat: idei puternice, adaptabilitate și conexiune reală cu consumatorii. Mă bucur să revin într-o agenție unde am crescut profesional, acum cu o misiune clară: să conturez viitorul digital al brandurilor din portofoliu, cu viziune, curaj și inovație.”, Eduard Tomeci.
Bine ai (re)venit, Eduard! Let's upgrade the signal!
























