Aroxol și WOPA te apără de țânțari în noua campanie AROXOL PROTECT

Aroxol și WOPA te apără de țânțari în noua campanie AROXOL PROTECT

Să fim sinceri.

Doar taxele și impozitele sunt mai enervante decât țânțarii.

Și până și acolo e o conversație.

Dar un lucru e clar. Când auzi primul țânțar al verii, creierul ți-o ia razna și începi să te gândești la toate modurile în care ai putea să scapi de ei.

Anul acesta, Aroxol și WOPA vin cu o veste bună: e mai simplu ca niciodată să trăiești o vară fără ciupituri.

 

Aroxol Protect – acum și în varianta spray aerosol

După succesul lansării inițiale din 2024, Aroxol revine cu o extensie de gamă a produsului Aroxol Protect – de această dată repellent în format aerosol, răspunzând direct cererilor consumatorilor care voiau o soluție și mai rapidă, și mai eficientă, pentru a ține țânțarii la distanță.

Astfel, noua campanie integrată – difuzată pe TV, digital și instore – mizează pe o idee simplă: acum e și mai ușor să n-ai grija țânțarilor. Oriunde, oricând, Aroxol Protect este aliatul tău de încredere.

”Pentru mine, de fiecare dată când aud un țânțar mă gândesc că aș vrea să-i dau foc. Și fix asta a fost energia pe care am vrut să o aducem în noua campanie Aroxol Protect. Să arătăm tuturor că înțelegem toate gândurile care ne trec prin cap atunci când se apropie un țânțar de noi. Doar că, de data asta, avem și o soluție mai simplă și mai ușor de aplicat”, Daniel Hărmănescu, Creative Director WOPA.

Lansat în 2006, Aroxol este brandul care oferă o varietate de produse specializate împotriva insectelor, pentru utilizare atât în interiorul casei, cât și la exterior. Esența de brand “Aroxol apără ceea ce iubești: pielea ta, hainele, alimentele, întreaga casă și mai presus de toate, familia ta”, pleacă de la nevoia consumatorilor pentru o soluție eficientă, simplă și sigură de a avea o casă fără insecte și in acelasi timp o familie protejată.

Aroxol este brandul care le face consumatorilor viața și deciziile mai ușoare, pentru că astfel câștigă mai mult timp pentru familie și pentru provocările mai importante din viața lor.

"Aroxol te scapă de insecte, cu siguranță", a declarat Nicoleta Preda, Group Category Manager .

 

Credits:

Client:
Daniela Plăcintaru – Strategic Marketing Manager
Nicoleta Preda – Group Category Manager

Agenție:
Dragoș Ometiță – Creative Director
Daniel Hărmănescu – Creative Director
Irina Șerbulea – Copywriter
Rareș Orzac – Art Director
Monica Iosif – Account Director
Irina Radu - Senior Account Executive

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti.Nu vorbim tot timpul frumos, dar vorbim liber. Suntem locali.Poate nu avem director de creatie „din occident”, dar avem unul nascut in Colentina, care face publicitate de 16 ani,... vezi detalii »

Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related