Bani pentru Belele. WOPA și Viva Credit fac haz de belele într-o nouă campanie integrată

Bani pentru Belele. WOPA și Viva Credit fac haz de belele într-o nouă campanie integrată

Ți s-a întâmplat vreodată o belea... și după încă una, și încă una? Să știi că nu ești singurul. Și nu, nu ești nici blestemat. Ești doar om.

De aici a pornit noua campanie Viva Credit, semnată de WOPA și intitulată “Bani pentru Belele”, o platformă în care facem cunoștință cu locatarii din Bl.L și belelele din apartamentele lor.

Blocul L este un loc fictiv, dar real în spirit. Aici trăiesc oameni ca noi, fiecare cu povestea lui și cu beleaua lui. Dar dincolo de râsul amar, mesajul e simplu:

Când beleaua lovește, nu intri în panică! Intri pe Viva Credit!

“Bani pentru Belele” este o campanie cu umor, dar și cu o doză mare de empatie. Cu toții am fost în situații în care ne-am pus întrebarea: ”De ce eu?”  și cu toții am căutat soluții.

Fiecare canal din campanie, de la TV și radio la digital, contribuie la aceeași poveste, care se continuă pe landing page-ul interactiv, locul unde devii musafir în viețile locatarilor din BL.L.

 

„Întâmplarea face că, încă de la prima întâlnire cu echipa WOPA, am ajuns să povestim despre belelele prin care trecem ca șoferi: ba o taxă de pod uitată, ba o pană, ba o amendă... știți voi, lucrurile neprevăzute. La acel moment, nu știam că exact „belelele” vor sta în centrul primei noastre colaborări. Cred că toți am pierdut șirul belelelor din viață, dar, până la urmă, ceea ce ne definește este felul în care trecem peste ele. Dincolo de umor, avem încredere că oamenii vor vedea în Viva Credit o soluție rapidă și empatică, care te ajută exact atunci când ai mai mare nevoie”.
Florin Pantazi, Marketing and Sales Director, Viva Credit IFN S.A.

”Mie mi-a plouat în casă în fiecare apartament în care am stat. Mă și încăpățânez să stau la ultimul etaj. Așa că, pentru mine, această campanie a fost foarte cathartică. Într-un fel, am reușit să-i facem văzuți pe oamenii cu același ghinion ca mine și să le și oferim o soluție pentru atunci când beleaua se întâmplă.”
Daniel Hărmănescu, Creative Director WOPA.

“Am vrut să facem o campanie curată vizual, dar s-a tot rupt, s-a crăpat și s-a scurs peste tot. Așa că am zis: gata, e pe brief!”
Alex Gheață, Art Director WOPA.

”Mi-a plăcut mult să lucrez la această campanie. Mai ales că pentru mine, viața e ceea ce se întâmplă între belele. Am căutat în amintiri și mi-am stricat imaginativ toate obiectele din casă. Acum mai trebuie doar să repar mental.”
Alex Cazacu, Copywriter WOPA.

 

Credits:

Echipa WOPA:
Claudiu Dobriță, Executive Creative Director
Daniel Hărmănescu, Creative Director
Alex Gheață, Senior Art Director
Alex Cazacu, Senior Copywriter
Vlad Lipovanu, Head of Digital
Andra Țivichi, Client Service Director
Monica Iosif, Account Director
Irina Radu, Senior Account Executive
Nineta Balazs, Digital Project Manager

Echipa Viva Credit:
Florin Pantazi
Alexandru Radu
Andreea Ioana Popa
Andreea Ciribașa
Georgiana Doloc
Alexandru Gojnea

Echipa DIUD:
Goran Mihailov, Regizor
Radu Voinea, DOP
Cristi Marin, Scenografie
Ioana Eremia & Andrei Tudor, Costume
Sheherezada Kouchaki, Make-up & Hair
Vlad Andrei, Photography
Emitter/ Călin Bogdacenco, CGI
Ionuț Geadau, Sunet

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Since 2010, WOPA has stood for Weapons of Public Attraction. Or When Other Perspectives Appear. Or Want Only Powerful Ads. Call it what you want — the point is, we make things people can’t ignore. Some... vezi detalii »

Branduri

Sectiune



Branded


Related