Interactions, agenția de marketing digital specializată în crearea de campanii promoționale cu impact, anunță lansarea primei campanii a Ravago ROM, unul dintre distribuitorii importanți de materiale și soluții pentru construcții pe piața din România.
Campania se desfășoară pe platforma dedicată concurs.eRavago.ro și oferă contractorilor, inginerilor, specialiștilor în construcții, dar și persoanelor fizice posibilitatea de a participa la un concurs atractiv, ce oferă atât premii instant, cât și șansa de a intra în tragere la sorți pentru marele premiu, o mașină Dacia Duster 2025. Pentru a se înscrie, participanții trebuie să facă achiziții de materiale de construcții din portofoliul Ravago ROM de minim 3000 lei și să înscrie factura sau bonul fiscal pe site-ul de concurs.
Pentru a lansa rapid campania Ravago, echipa Interactions a utilizat Promotiful, o platformă software proprie, dezvoltată special pentru promoții digitale. Cu ajutorul Promotiful, lansarea site-ului de concurs s-a realizat într-un timp foarte scurt, fără a fi necesară implicarea unei echipe de dezvoltare IT. Platforma permite personalizarea completă a mecanismului promoțional, este optimizată pentru toate dispozitivele și oferă o experiență fluidă pentru utilizatori – ceea ce înseamnă viteză de execuție, bugete mai bine gestionate și mai multă libertate pentru echipele de creație și marketing.
În plus, Interactions gestionează cap-coadă toate elementele organizatorice esențiale pentru buna desfășurare a campaniei: de la redactarea și legalizarea regulamentului, până la acordarea premiilor. Totul într-un singur flux integrat, care a permis clientului Ravago să se concentreze pe obiectivele de comunicare.
„Suntem încântați să colaborăm cu Ravago ROM pentru o campanie care unește utilitatea și creativitatea participanților, oferind premii relevante pentru profesioniștii din construcții. Strategia noastră se bazează pe o experiență de utilizator simplă și transparentă – completare rapidă, selecție onestă și premii pe măsură” spune Camelia Crețu, Account Manager Interactions.
„Scopul acestei campanii este să consolidăm relația cu publicul din industria de construcții, promovând brandul Ravago nu doar ca furnizor de materiale pentru construcții, ci ca partener de încredere al profesioniștilor din domeniu.” adaugă Andrea Zăpârțan, Coordonator Marketing Ravago ROM.
Ravago ROM, parte a grupului multinațional Ravago, activează din anul 2002 și dispune de un magazin online + o reţea de 10 depozite în ţară: Bucureşti, Braşov, Cluj, Iaşi, Oradea, Pitești, Sibiu, Timişoara şi Târgu Mureş. Oferă materiale pentru orice tip de proiect de renovări, reparații sau construcții, dar și servicii de consultanță și logistică pentru clienții săi. Produsele din portofoliul Ravago ROM fac parte din categoria PREMIUM a materialelor de construcții, provenind de la producători consacrați.
Interactions este o agenție de marketing cu peste 16 ani de experiență în dezvoltare de campanii promoționale, în al cărui portofoliu de clienți regăsim branduri B2C renumite precum Mega Image, Edenia, Hochland, Fragedo, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Profi, Telekom, Audi, Seat, CEC Bank, Groupama, Mobexpert.
Agenția are în portofoliu peste 50 de premii creative și nominalizări.
Motto-ul INTERACTIONS: "Ne ținem cuvântul dat, întotdeauna!"




















