Viteză, dar și profunzime în deciziile de business? Acum se poate, cu noua soluție de cercetare hibridă calitativ-cantitativă Kantar LIVE, ce oferă imaginea completă, mai repede ca niciodată

Viteză, dar și profunzime în deciziile de business? Acum se poate, cu noua soluție de cercetare hibridă calitativ-cantitativă Kantar LIVE, ce oferă imaginea completă, mai repede ca niciodată

Kantar LIVE: Noua eră a cercetării hibride în timp real: insighturi rapide, acțiuni sigure. 

Pe măsură ce motivațiile și comportamentele consumatorilor se schimbă constant, apar tot mai des puncte de inflexiune, care pot influența decisiv direcția brandurilor. Cercetarea hibridă în timp real – care combină metode calitative și cantitative – dezvăluie insighturi mai profunde, esențiale pentru decizii rapide și sigure.

În acest context, Kantar vine în întâmpinarea provocărilor cu care se confruntă brandurile, prin lansarea Kantar Live: o platformă de cercetare hibridă, în timp real, care facilitează obținerea de insight-uri rapide și precise. Cu sesiuni interactive susținute de inteligența artificială și îmbogățite de expertiza în cercetare, Kantar Live este soluția eficientă pentru a depăși provocările care complică luarea deciziilor în contextul de business actual: fragmentarea informațională, volumul mare de date și o viteză de analiză de multe ori nu destul de rapidă pentru a valorifica insighturile în ritmul în care evoluează businessul.

 

O eră a accelerării

Marketingul eficient s-a bazat întotdeauna pe o înțelegere profundă a motivelor pentru care oamenii se comportă într-un anumit fel și a ceea ce le-ar putea schimba comportamentul. Din păcate, insightul valoros despre consumatori este acum mai greu de obținut ca niciodată, nu doar pentru că aceștia sunt mai diverși și mai distrași decât înainte, ci și pentru că sunt mai imprevizibili. În lumea rapidă de azi, un simplu videoclip pe TikTok sau o postare pe Instagram pot schimba prioritățile în doar câteva secunde. Drept urmare, comportamentul consumatorilor se schimbă mai rapid ca niciodată, iar motivațiile, așteptările și convingerile lor sunt mai greu de identificat.

Dar fără insight-uri actualizate despre cum gândesc, simt și acționează consumatorii, oportunitățile de dezvoltare și inovare pot trece neobservate. Fără datele potrivite, este mai greu să testezi ipoteze, să construiești încredere în jurul ideilor și să convingi. 

 

Insight-uri relevante, la momentul potrivit, obținute prin cercetare hibridă în timp real

Cum putem rezolva această dilemă? În Kantar, credem că una dintre soluții este cercetarea hibridă în timp real: o modalitate mai inteligentă de a combina profunzimea calitativă cu amploarea cantitativă, pentru a descoperi insight-uri relevante, în timp real și a susține decizii de business sigure, aplicabile la momentul potrivit.

Cercetarea calitativă a fost întotdeauna modalitatea principală prin care brandurile au obținut o înțelegere profundă a consumatorilor, iar cercetarea cantitativă a oferit, în mod tradițional, o acoperire mai largă și validare statistică. Acum, cercetarea hibridă permite brandurilor să beneficieze de avantajele ambelor metode, oferind insighturi rapide, la scară largă, identificând, optimizând și rafinând idei în timp real, prin discuții directe cu consumatorii.

“Nevoia de înțelegere mai rapidă, dar și mai profundă a consumatorilor este exact motivul pentru care am creat Kantar Live – o nouă modalitate de a combina calitativul și cantitativul, în timp real. Kantar Live te conectează direct cu consumatorii printr-o sesiune online, moderată de experți și susținută de AI, combinând insight-ul calitativ bogat cu viteza și amploarea cercetării cantitative. Te ajută să transformi insight-urile în acțiuni strategice clare, ancorate în perspective umane reale” , Tara Prabhakar, Senior Director, cercetare calitativă, Kantar.

 

Cum a folosit Dove soluția Kantar Live pentru testarea unui nou concept:

Recent, Kantar Live a sprijinit echipa Dove (Unilever) în testarea a două concepte pentru un nou deodorant pentru întregul corp. Platforma a permis compararea rapidă a ideilor, evidențiind ce a rezonat cu consumatorii și ce aspecte ar putea fi optimizate în continuare.

Prin încărcarea de fotografii și videoclipuri, participanții au oferit context real despre nevoile lor, dar și preferințe legate de format și de atractivitatea conceptului. Rezultatul? Confirmarea potențialului produsului și identificarea barierelor și factorilor cheie pentru o lansare de succes.

Însă, înainte de a explora funcționalitățile Kantar Live, este important să întelegem de ce cercetarea hibridă, în timp real, este atât de valoroasă pentru branduri, astăzi.

 

Cinci beneficii ale cercetării hibride în timp real:

  • Accelerarea insight-ului despre consumatori

Chiar și ideile aflate la început de drum pot fi validate și rafinate rapid cu ajutorul cercetării calitative în timp real, la scară largă. Kantar Live oferă brandurilor flexibilitatea de a ajusta direcția la momentul potrivit, pe baza unui feedback autentic, detaliat și relevant. Astfel, perspectivele noi și oportunitățile reale (ancorate in realitatea consumatorului) iau locul preconcepțiilor sau convingerilor subiective.

  • Identificarea motivațiilor din spatele comportamentelor

Datele disponibile astăzi spun brandurilor ce fac oamenii, dar nu și de ce. Abordarea calitativă exploratorie ajută la identificarea motivațiilor și sentimentelor care stau la baza comportamentelor consumatorilor, făcând cercetarea mai profundă. În același timp, sondajele și analiza cantitativă sporesc încrederea în rezultate și reduc riscul deciziilor de business.

  • Sporirea agilității și preciziei

Cercetarea în timp real aduce mai multă agilitate în procesul de dezvoltare, susținând o abordare de tip „testare și învățare”. Acum, cercetarea poate oferi insighturi exact atunci când este nevoie și se poate concentra pe nevoi de business concrete, validând idei câștigătoare, identificând opotunități de îmbunătățire și indicând dacă este necesară o schimbare de direcție sau strategie.

  • Colaborare eficientă și aliniere

O abordare hibridă, online, încurajează o mai bună aliniere între stakeholderi. Întreaga echipă poate participa la procesul de cercetare — nimeni nu este exclus. Astfel, toți membrii echipei se pot implica direct și pot lucra împreună, pornind de la o înțelegere comună a consumatorului.

  • Decizii mai sigure prin implicare directă

Spre deosebire de simpla vizualizare a rapoartelor de cercetare, posibilitatea de a urmări în timp real reacțiile consumatorilor implică direct membrii echipei și face ca insighturile să fie mai clare și mai memorabile. Cu ajutorul instrumentelor moderne, îmbunătățite prin inteligență artificială, echipele câștigă și mai multă încredere datorită rezumatelor generate pe loc și a semnalelor clare despre ce anume rezonează sau nu cu publicul – ceea ce face rezultatele de încredere și ușor de pus în aplicare.

Kantar Live este conceput pentru a obține feedback rapid și autentic din partea consumatorilor, într-o singură sesiune coerentă și fluidă - fie că este vorba despre conturarea ideilor de inovație aflate în stadiu incipient, crearea și rafinarea unor concepte sau optimizarea materialelor creative, înainte de a trece la următoarea etapă de testare.

Sesiunile Kantar Live creează conversații dinamice în care participanții împărtășesc opinii, reacționează la stimuli și își evaluează răspunsurile reciproc, totul în timp real. Pot participa până la 100 de consumatori într-o sesiune de 60 de minute, pe care clienții o urmăresc live și unde pot adresa întrebări suplimentare pe loc, participând imediat după aceea la un debrief, condus de un expert Kantar, pentru a creiona pași viitori, într-un mod cât mai acționabil.

 

De ce Kantar Live răspunsul potrivit pentru acțiune imediată?

  • Calitativ și cantitativ în perfectă armonie - explorea emoțiilor și validare, într-un singur loc, fără compromisuri sau soluții multiple.
  • Susținut de AI - inteligența artificală pusă în prectică pentru a preveni fraudele, a genera întrebări adaptate și rezumate cu principalele idei, în timp real, chiar în timpul sesiunii.
  • Trecerea de la observație la implicare activă - respondenții reacționează, comentează și votează în timp real, oferind insighturi autentice și relevante.
  • Înțelepciune colectivă surprinsă live - captează emoții și reacții imediate, cuantificând ce rezonează cel mai mult, prin voturi live.
  • Bazat pe cele mai valoroase perspective Kantar - integrate perfect în fluxul de proiect — de la sisteme de analiza validate pentru evaluarea capitalului de brand (brand equity), pana la cele bazate pe de știința comportamentală (behavioral science)
  • Suport de specialitate adaptat nevoilor de business - ghidare pas cu pas și sprijin din partea experților Kantar, pentru un proiect eficient și valoros.
  • Acoperire globală, viteză în timp real – acces la consumatori oriunde, oricând, cu flexibilitatea de fi adaptat la termenele interne, dar fără compromisuri în privința rigurozității.

Într-o lume în care ritmul schimbarii este în creștere, brandurile au nevoie de insight-uri fresh, susținute de voci reale. Cercetarea hibridă în timp real nu mai este un „nice to have”, este noul standard pentru creșterea brandurilor.

Kantar Live combină agilitatea AI-ului cu expertiza Kantar de cercetare calitativă și cantitativă, pentru a livra insighturi acționabile, în timp real — esențiale pentru brandurile care vor să rămână relevante într-un peisaj dominat de date. 

Pentru a descoperi cum Kantar Live reunește, în timp real, cercetarea calitativă și cantitativă pentru branduri:

Solicitați un demo 
Sau participați la webinarul global Kantar de prezentare a soluției

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Kantar

Kantar is the world’s leading data, insights and consulting company. We help clients understand people and inspire growth. Kantar is a data and evidence-based agency providing insights and actionable... vezi detalii »

Companii

Pozitii

Sectiune



Branded


Related