Cinema Europa schimbă ecranul de buzunar cu unul de 18 metri

Cinema Europa schimbă ecranul de buzunar cu unul de 18 metri

Noua campanie „Screentime for Screentime” răsplătește timpul petrecut pe telefon… cu timp pe marele ecran.

Cinema Europa, ultimul cinema de cartier din București, readus la viață de Sustin.org, lansează „Screentime for Screentime”, o campanie prin care orele petrecute pe telefon se pot transforma în bilete la film.

Cu toții folosim ecranul mic din buzunar, cu toții avem screentime mare. Ne umple zilele cu fragmente, clipuri scurte și feed-uri care nu se termină niciodată. Noi îți propunem altceva: un ecran uriaș care îți spune povești întregi – povești care nu dispar cu un swipe, care te prind, te țin acolo și, pentru două ore, îți dau timp să respiri.

Cum funcționează:

  • Arată la intrare un screenshot cu media ta săptămânală de screen time.
  • Dacă ai peste 5 ore/zi și prinzi locuri libere, primești bilet gratuit pe Rândul 4 – rezervat terapiei prin film.
  • Primul venit, primul servit.

„Știu că logic ar fi să nu încurajăm timpul stat pe telefon, dar realitatea din telefonul fiecăruia îmi spune că nu avem mari șanse să-l evităm. Credem însă că trecerea de la un ecran mic la ecranul de cinema poate fi o formă de terapie la usage-ul ăsta excesiv de social media.”, spune Costin Cretulescu, Presedinte Sustin.org, asociatia care gestioneaza renasterea Cinema Europa.

Cu o istorie de peste 90 de ani și o arhitectură cu aer interbelic, Cinema Europa a fost redeschis în 2024 de Sustin.org, o organizație non-profit dedicată proiectelor culturale și sociale. În doar 7 luni, sala a trecut de la proiecții fără spectatori la peste 30.000 de vizitatori, cu evenimente sold-out și o comunitate în creștere. Programul include weekenduri tematice, proiecții pentru copii, colaborări cu regizori și activări speciale.

Sustin.org dezvoltă proiecte care îmbină cultura cu impactul social, oferind spații și inițiative care aduc oamenii împreună. Pe lângă Cinema Europa, organizația coordonează programe educaționale, campanii caritabile și activări comunitare, punând accent pe accesibilitate și implicarea voluntarilor.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related