[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Staver: În trecut creativitatea era privită ca ceva aproape mistic. Astăzi, eu o văd ca pe un skill pragmatic, care se regăsește în munca multor oameni

[Creativitatea de zi cu zi] Ioana Staver: În trecut creativitatea era privită ca ceva aproape mistic. Astăzi, eu o văd ca pe un skill pragmatic, care se regăsește în munca multor oameni

Cele mai bune idei îi vin în concediu sau când lucrează în grădină. Când reduce zgomotul cotidian și mintea are timp să respire. Dar creativitatea nu este doar despre idei frumoase, spune Ioana Staver, General Manager HUBvertising. E despre explorare, soluții utile la probleme reale, despre curiozitate continuă. 

"Pentru mine, creativitatea depinde de două lucruri: educație și curiozitate. Îmi place să învăț, uneori fără un scop anume, doar din dorința de a ști. Citesc și mă documentez din domenii diverse, îmi salvez informații și revin la ele când simt că le pot lega de o nevoie concretă", spune Ioana. 

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Dosare editoriale

Companii

Festivaluri

Pozitii

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related