Agenţia Godmother a fost selectată pe shortlist-ul prestigioasei competiţii internaţionale Best Events Awards (BEA) World 2025, care premiază anual creativitatea în experienţe culturale şi de brand. Proiectul „Forever Curious - Enjoy the Unexpected” este nominalizat în categoria Musical Event, alături de alte șase proiecte internaționale majore.
În competiția din acest an se regăsesc și proiecte culturale de referință, precum „Let Amsterdam Dance” al Operei Naționale Olandeze, un spectacol comunitar care a transformat orașul într-o scenă colectivă pentru a celebra 750 de ani de istorie, și „Living Culture”, instalația de realitate virtuală creată de Acciona Art Masters în colaborare cu Museo del Prado, care reinterpretează patrimoniul artistic prin inovație tehnologică.
În acest context, nominalizarea proiectului „Forever Curious - Enjoy the Unexpected” aduce România în prim plan în sfera colaborărilor internaționale în care arta, muzica și tehnologia se întâlnesc pentru a crea o experiență culturală colaborativă.
Proiectul semnat de Godmother propune o experienţă transdisciplinară ce depăşeşte granițele convenționale dintre arte: colaborarea dintre Irina Rimes, cântăreață și compozitoare, și Roman Tolici, unul dintre cei mai apreciați pictori contemporani din România. Împreună, aceștia au construit o fuziune între artă vizuală, muzică și tehnologie, care a integrat două piese muzicale originale, două lucrări de artă, un videoclip, o serie de 10 concerte, expoziţii și evenimente multimedia interactive, unite sub o singură platformă. Publicul a fost invitat să devină co-autor al acestei platforme, prin interacţiuni directe şi contribuţii vizuale, într-un proces artistic viu despre curiozitate, libertate și expresie creativă.
„Punem pasiune și dedicare în reinventarea modului în care brandurile comunică, dincolo de evenimente, prin conținut și experiențe care inspiră. Această campanie a fost o provocare extraordinară, o platformă complexă care ne-a adus la aceeași masă cu artiști excepționali și ne-a făcut să lucrăm împreună pentru a crea ceva nou și relevant pentru un public larg. A fost un proiect de amploare care ne-a făcut să credem că publicitatea încă poate schimba percepția asupra culturii contemporane, poate democratiza arta vizuală și poate genera valoare reală pentru public. Această nominalizare la BEA World confirmă că viziunea noastră poate concura la cel mai înalt nivel internațional”, a spus Alice Gavril, Managing Partner, Godmother.
Adevărata inovație în acest proiect a fost libertatea de creaţie acordată celor doi artişti. Irina Rimes a descris-o cel mai bine: „Am realizat că arta, pentru mine, înseamnă să fii liber. Acest proiect ne-a oferit acea libertate.”
Această încredere a transformat o campanie într-o mișcare, făcând din public și artiști parteneri în actul de co-creație.
Această nominalizare plasează agenția Godmother printre cele mai creative echipe de live communication din lume.
Competiția BEA World Festival, aflată la cea de-a 20-a ediție, reunește anual cele mai originale proiecte evenimenţiale din peste 40 de țări, fiind considerată „Olimpiada sau Cannes-ul evenimentelor”.


























