Alexandra Pintilie, participantă în competiția VELO, a căutat inspirație în adolescență și a găsit-o la Enma Ai, un personaj care o fascina la vremea aceea, pentru că reprezintă o antiteză între viața, puritate, inocență și moarte, decadență, disperare. De altfel, contrastele ciudate și surprinzătoare constituie o tema care se regaseste in munca si arta Alexandrei.
"Motivele japoneze sunt ceva special pentru mine, sunt impunatoare, imbina atat de armonios misticism, duritate si frumusete", explică Alexandra.
Până pe 6 decembrie puteți vota tatuajele preferate înscrise în competiție. Vizitați galeria inscrierilor și alegeți lucrările care v-au impresionat.
Alexandra povesteste în rândurile de mai jos despre parcursul ei artistic, întâlnirea cu tatuajele și cum a evoluat domeniul în 2025.
Despre tine
Incep prin a va saluta pe toti, sunt bucuroasa ca ati vazut un spark in aceasta lucrare a mea si va multumesc!
Am 26 de ani, locuiesc in Bucuresti de 3 ani, unde si lucrez de altfel. Sa fiu sincera, toata viata am orbitat, sa spun asa, in jurul artei, practic nu a existat o alta varianta pentru mine in care sa activez, desi am avut si alte job-uri, acesta a fost target-ul pentru mine intotdeauna.
Stilul meu s-a schimbat destul de mult cu trecerea timpului, initial pentru a-mi castiga banii de buzunar in adolescenta, desenam pe cat puteam de mult portrete si alte tablouri, apoi au inceput sa apara tot mai multe influente, artisti preferati, dorinta de a putea face mai mult, de a imita cumva ceea ce ne inspira and so on.
Un moment destul de important in parcursul meu a fost acela cand am reusit sa-mi deschid propriul meu spatiu din banii stransi din job-ul anterior, aceea a fost sclipirea de moment in care am zis, ok, se poate!
Primul gând când zici tatuaj
Primul lucru la care ma gandesc atunci cand vine vorba de un tatuaj este aceasta creatie care trebuie foarte bine gandita pentru a fi cherished for life, emotie, o mica parte din tine care inmagazineaza amintiri, trairi, experiente.
Participarea la competiția VELO
Initial a fost un val mare de story-uri si postari legate de aceasta competitie, apoi au venit mesajele prietenilor si clientilor care stiu ca fac design-uri custom mai tot timpul si am cedat presiunii haha! :D
Inspirația
Designul propus este un tatuaj care este deja realizat, un design drag mie. Spun asta pentru ca a existat o legatura speciala intre mine si client in momentul in care am pus cap la cap ideile pentru design, ne-am potrivit la tot.
Tatuajul reprezinta un personaj pe care atat eu, cat si clienta mea l-am adorat in adolescenta, motivele japoneze sunt ceva special pentru mine, sunt impunatoare, imbina atat de armonios misticism, duritate si frumusete.
Ce înseamnă pentru tine Weirdly Wonderful
Weirdly Wonderful este o tema care sunt destul de sigura ca se regaseste in munca si arta mea. Imi plac elementele care te fac sa ridici din spranceana, dar in acelasi timp le poti admira, o tema care se foloseste destul de mult, consider eu, in neotraditional (stilul meu preferat).
Procesul creativ
Nu as putea spune ca a existat o parte grea in procesul de creatie. A fost un design unde chiar pot spune ca am simtit fulfillment si s-a potrivit foarte bine cu stilul meu de lucru in tatuaje, stil pe care mi-as dori sa il pot aborda cat mai des posibil. Procesul in sine a fost relaxant, I took my time and made it happen.
Provocările unui design de tatuaj
Cred ca cea mai mare provocare atunci cand creez un design este dorinta de a reusi sa pot reprezenta in design-ul respectiv atat experienta mea cat si toate ideile si referintele clientului, fara a exista sentimentul de indoiala, ceea ce poate este imposibil de multe ori.
Cu totii avem momente in care ne spunem ca puteam face mai mult, puteam schimba ceva si multe alte intrebari intrusive. Incerc sa iau pe cat posibil de mult in calcul tot ce mi-a pus clientul la dispozitie, dar in acelasi timp sa nu ignor amprenta personala, fiind foarte important ca si viitorii clienti sa ajunga la mine tocmai pentru stilul si elementele pe care le abordez.
Cum au evoluat tatuajele
As spune ca pentru multi clienti, chiar si pentru artisti, tatuajul a devenit un lux, dar in acelasi timp ceva ce pare usor de realizat fara a intelege de fapt cata munca, cat timp, cata energie si resurse presupune acest proces.
Perceptia fata de tatuaje, cel putin asa sustin eu, nu se va schimba, nu se va normaliza in viata de zi cu zi, ceea ce este putin amuzant pentru ca, sa fim seriosi, in mediul urban exista mai putine persoane care sa nu aiba tatuaje decat persoane care au.
A inceput sa se simta tot mai mult, mai ales in anul 2025, ca tatuajul depinde enorm de economia unui stat. In cultura contemporana tatuajul si-a pastrat meaning-ul pe care l-a avut de la inceput, rolul la apartenenta, identitate culturala, expresie individuala si in continuare ceva minunat ce nu ar trebui sa dispara vreodata.
Start vot! Dati o tura prin galeria inscrierilor, votati preferatele si sustineti artistii care v-au surprins.
Ce este VELO
VELO este nicotina intr-un pliculet. Suna putin ciudat? Ei bine, este. Dar este atat de minunat in acelasi timp. Este acel rasfat al aromei pe care ti-l poti oferi oriunde, oricand. Mai multe informatii despre VELO, poti gasi pe pagina de Instagram VELO.
*(+18) Acest produs contine nicotina. Nicotina genereaza un grad ridicat de dependenta. Produse destinate strict consumatorilor peste 18 ani.
TheCreator
TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.
Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach.
Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii.






















