BrandTailors aduce o noua perspectiva strategica brand-ului Silvana

Compania de consultanta de brand, BrandTailors, pune piatra de temelie a procesului de repozitionare pentru brandul Silvana al companiei Cadbury Romania. BrandTailors a dezvoltat o noua identitate vizuala de brand si un nou concept de ambalaj care sa permita dezvoltarea ulterioara a arhitecturii brand-ului Silvana in functie de evolutia categoriei de produse zaharoase.

Partener traditional pe consultanta de brand, BrandTailors a fost insarcinat sa dezvolte o noua platforma de brand, pornind de la motivatiile actuale de consum, si un concept de design de ambalaj competitiv, ancorat in beneficiile emotionale ale marcii, care sa ajute brand-ul Silvana sa se diferentieze fata de restul jucatorilor si sa permita crearea unor asocieri de brand puternice si relevante pentru consumatori. Inspirata din schimbarea retetei de produs, noua identitate a marcii a fost facuta plecand de la o "bula de fericire" potretizata in culori gurmande si optimiste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Related