Brandstalk a descoperit ca steamer-ele Severin dau "gust pentru frumusete"

Agentia Brandstalk si importatorul de electrocasnice For Brands au dat, la sfarsitul lunii august, startul unei campanii print pentru promovarea electrocasnicelor marca Severin, prin utilizarea ca "locomotiva" a unui produs de nisa - aparatul de gatit cu aburi.

Intr-o piata extrem de aglomerata si competitiva, echipa Brandstalk a ales sa centreze comunicarea pe beneficiile aduse de utilizarea pe termen lung a produsului, construind un mesaj accesibil si cu un mare grad de relevanta pentru targetul majoritar feminin. Campania vizeaza in primul rand acea categorie de femei care constientizeaza importanta unei diete sanatoase si in acelasi timp savuroase, dar care vrea «sa piarda» cat mai putin timp cu gatitul. Astfel, "Gust pentru frumusete" (adaptat in engleza prin "Steaming in the name of beauty") a devenit sloganul pentru aparatele de gatit Severin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Companii

Branduri

Festivaluri

Sectiune



Related