Grey si ButanGas iti aduc caldura de acasa

Campania de comunicare "Caldura de acasa" a brandului ButanGas este semnata de Grey. Aceasta include tactici de comunicare ATL: print, TV si radio.

Produsul, pe care clientul il aduce in prim-plan prin aceasta campanie, este propanul (gaz petrolier lichefiat), un gaz ecologic cu mare putere calorica, folosit pentru incalzire.

Elementul principal al campaniei este spotul TV, a carui provocare a fost transmiterea unor informatii tehnice intr-o maniera cat mai apropiata de sufletul consumatorilor.

"Asa s-a nascut conceptul "Caldura de acasa", pe care l-am ilustrat cu o poveste frumoasa si am realizat un spot simplu, simpatic, care emotioneaza fara sa plictiseasca. Filmarea propriu-zisa a fost o adevarata provocare: trebuia sa construim o atmosfera de basm, in care toate personajele: doi copii adorabili, mai multe animalute foarte simpatice si doi parinti iubitori sa interactioneze cat mai natural si sa comunice, in fiecare moment, caldura relatiilor dintre ei. Cred ca am reusit sa facem toate acestea evitand, in acelasi timp, cliseele care pandesc, in mod normal, un astfel de spot", a declarat Claudiu Dobrita - Director de Creatie, Grey.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune



Branded


Related