Cohn&Jansen / Ashley&Holmes semneaza comunicarea Honda Motorcycles pentru 2006.

Pentru al treilea an consecutiv, campania de comunicare a motocicletelor Honda este realizata de agentia Cohn&Jansen / Ashley&Holmes. In urma strategiei de comunicare s-a decis ca brandul Honda sa fie promovat printr-o campanie de imagine sustinuta de modelul CBR 600 RR. Mediile folosite s-au axat in principal pe print (machete de presa, postere, leaflets) si comunicare online (online banners), dublate de activitati tactice de BTL si PR.

Daca pana in acest an campania de brand Honda vorbea despre limitele fizice ("Finish line", "Sunset", "Tornados" si "Blizzards") pe care le poti depasi in saua unei motociclete, acum brandul se apropie mai mult de motociclism si doreste sa ajunga la spiritul biker-ilor prin insight-uri speciale din lumea lor. Executiile "Heat the road, Jack!" si "Burn out" vorbesc despre impactul asupra soselelor lasat de motocicletele Honda - numarul 1 in lume si in Romania.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Festivaluri

Sectiune



Related