Cannes Lions 2011: campaniile premiate cu Gold la sectiunea Media

In cadrul Cannes Lions 2011, la categoria Media, Grand Prix-ul a mers la agentia Cheil Worldwide Seoul, Koreea pentru campania “Homeplus Subway Virtual Store”. Tot dintre premiati la “Media Lions”, de data asta cu Gold la categoria “Best Use of Print”, a fost si campania “Your Happy News is Our Top Story” pentru promovarea Iwatte Nippo, a carei agentie de media a fost Hakuhodo DY Media Partners Tokyo, Japonia. Campania a avut ca obiectiv cresterea vanzarilor ziarului local si cresterea interesului pentru presa scrisa in randul generatiei tinere. Pentru a-si atinge obiectivele, campania a pozitionat ziarul ca “un ziar local iubit de rezidenti” prin publicarea unor articole furnizate chiar de public in suplimentul atasat ziarului. Au comunicat orice tip de vesti bune, chiar si lipsite de importanta pentru publicul larg, amintind de lucrurile mici care fac oamenii fericiti in fiecare zi. Astfel, printre rezultate s-au numarat si 2 milioane de noi accesari ale website-ului ziarului imediat dupa lansarea Iwatte, o crestere cu 151% a awareness-ului de la lansarea noului serviciu, o crestere cu 20% a numarului de oameni care voiau sa se alature companiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related