Brand-urile trebuie sa invete sa supravietuiasca pe internet

Miercuri, 23 iunie, la Muzeul National de Arta Contemporana din Bucuresti, s-au desfasurat evenimentele din cadrul celei de-a doua zile a Festivalului de Comunicare Digitala Internetics 2005.
Cele 2 conferinte si 3 workshop-uri s-au adresat oamenilor de marketing si comunicare si au vorbit despre exigentele la care trebuie sa se supuna comunicarea brand-urilor si a companiilor, in conditiile in care internetul a devenit o componenta din ce in ce mai importanta in viata consumatorilor.
Astfel, ziua a fost deschisa de conferinta "Cum sa iti transformi site-ul intr-un instrument de marketing eficient", oferita de Zapp, partenerul oficial al Internetics. Discutia a fost moderata de Dragos Stanca (Publimedia International), iar vorbitorii care au sustinut prezentari au fost: Robert Redeleanu (Zapp), Marius Deak (Green Pixel), Radu Ionescu (Kinecto), Serban Goran (StarCom) si Daniel Vatcu (Quadrant Interactive).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune



Related