Brand-urile trebuie sa invete sa supravietuiasca pe internet

Miercuri, 23 iunie, la Muzeul National de Arta Contemporana din Bucuresti, s-au desfasurat evenimentele din cadrul celei de-a doua zile a Festivalului de Comunicare Digitala Internetics 2005.
Cele 2 conferinte si 3 workshop-uri s-au adresat oamenilor de marketing si comunicare si au vorbit despre exigentele la care trebuie sa se supuna comunicarea brand-urilor si a companiilor, in conditiile in care internetul a devenit o componenta din ce in ce mai importanta in viata consumatorilor.
Astfel, ziua a fost deschisa de conferinta "Cum sa iti transformi site-ul intr-un instrument de marketing eficient", oferita de Zapp, partenerul oficial al Internetics. Discutia a fost moderata de Dragos Stanca (Publimedia International), iar vorbitorii care au sustinut prezentari au fost: Robert Redeleanu (Zapp), Marius Deak (Green Pixel), Radu Ionescu (Kinecto), Serban Goran (StarCom) si Daniel Vatcu (Quadrant Interactive).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Starcom MediaVest

Agentia Starcom MediaVest Group este parte din cea mai mare retea de media din lume, SMG Worldwide, si din grupul de comunicare Leo Burnett. Infiintata in 2000, Starcom este prima agentie de media din Romania... vezi detalii »

Festivaluri

Sectiune



Branded


Related