Incep pregatirile pentru a treia editie a festivalului de publicitate neconventionala ADfel

ADfel - festivalul romanesc de publicitate neconventionala organizat de IQads si 24 FUN - va avea loc in acest an intre 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucuresti, deasupra Teatrului National. Ajuns la a treia editie, festivalul isi propune ca timp de o saptamana sa promoveze gandirea alternativa in publicitate si metodele neconventionale prin care brandurile isi comunica mesajele catre consumatori.

In prezenta a peste 2500 de participanti pe seara, lucrarile implementate vor incerca sa demonstreze ca publicitatea poate deveni o forma de entertainment urban, care, intrebuintat in concordanta cu trasaturile unei marci, poate deveni o forma foarte eficienta de comunicare.

Pentru a demonstra ca acest lucru este posibil, insasi campania de anul trecut a festivalului a folosit o forma neconventionala de promovare, care l-a avut in centru pe faimosul Maximilian - omul care vinde publicitate pe lumea cealalta. Mai multe televiziuni, publicatii si bloguri au aratat interes pentru Maximilian, care a fost contactat pentru mai multe interviuri.

"Dupa ce anul trecut mai multe branduri curajoase au acceptat sa construiasca un univers al neconventionalelor in terasa La Motoare, format din trasaturile specifice fiecarei marci in parte, in acest an ne asteptam ca numarul lucrarilor prezente in festival sa fie mult mai mare. Speram ca atat agentiile de publicitate, cat si oamenii de marketing vor fi mult mai deschisi, avand in vedere experienta placuta a editiei din 2007, si ca vor gasi interesant sa realizeze declinari neconventionale pentru campaniile pe care le au in derulare sau pentru alte proiecte", a declarat Codin Oraseanu, Project Manager ADfel.

Brandurile care au acceptat provocarea ADfel in 2007 sunt Coca Cola Zero, Fanta, Sprite, Schweppes, Toyota Aygo, Apple, Tuborg, Nutline, Durex, Supradyn, RedBull, Saatchi&Saatchi, 24-FUN, CanCan, Carturesti, Muzeul Grigore Antipa, Gala Societatii Civile, Salvati Copii, Ideo Ideis, Salvati Delta, Grafica si Tipar, iar lucrarile neconventionale implementate pe terasa pot fi vazute pe blogul ADfel.

Despre IQads
IQads este cea mai importanta platforma care aduce impreuna comunitatea pasionatilor de publicitate, fie ei profesionisti respectati ai domeniului, fie simpli admiratori ai fenomenului publicitar. Avand o audienta de 150.000-200.000 de vizitatori unici lunar, IQads ofera continut editorial sub forma stirilor, analizelor sau interviurilor, atat in format text, cat si sub forma video. De asemenea, departamentul de proiecte IQads dezvolta in prezent o serie de evenimente dedicate publicitatii precum ADfel, AdBreak, ADidea (concursuri de creatie), AdPlay, BestAds sau Cupa Agentiilor la Fotbal.

Despre 24FUN
Un brand foarte prezent, un sprijin pentru dezvoltarea si diversificarea peisajului cultural urban, ghidul saptamanal 24-FUN, binecunoscut in toate centrele urbane din Romania a implinit in iunie 5 ani de prezenta neintrerupta in piata nationala de entertainment. Reteaua 24-FUN are acoperire nationala pentru 20 de orase cu 12 editii locale.



Grafica si Tipar

Grafică şi Tipar este poziţionată ca o agenţie de producţie creativă, cu expertiză în conceperea şi producerea de materiale pentru campanii de marketing şi comunicare. Activitatea noastră se desfăşoară... vezi detalii »

Pozitii

Sectiune


Comentarii

burebista dacu
acum 9 ani
...poate ca el a spus ca vor fi peste 2500 de participanti pe seara, intre 25-31 august pe terasa La Motoare din Bucuresti, deasupra Teatrului National....

altfel, ministrul sanatatii a spus sa umblam cu sepcute cind e soare afara...



Related