Agentia Propaganda si Raureni rasfata ochii, nu doar papilele gustative

Agentia Propaganda si Raureni rasfata ochii, nu doar papilele gustative

Cum ii inchizi gura copilului atunci cand vrea ceva dulce? Simplu. Ii dai dulceata Raureni. Aici ar fi putut sa se opreasca mesajul despre produs, dar pentru ca in aglomeratia de mesaje publicitare orice risca sa se piarda mult mai usor, agentia Propaganda a creat „reteta” secreta cu care sa ilustreze vizual aceasta calitate a produsului.

"Ne-am oprit la ideea cu ingredientul secret pentru ca ni s-a parut simpla, clara, frumoasa si pentru ca ne permitea sa exploatam o anumita voluptate vizuala pe care o are dulceata. Recunoastem, am vrut sa facem pofta", declara Vlad Tomei (Senior Copywriter).

De obicei, atunci cand ceva este bun, inseamna ca exista un ingredient secret la mijloc. In cazul dulcetei Raureni, ingredientul secret este, fara indoiala, natura.

Dar in cazul reclamei, lucrurile stau diferit. Este vorba despre atentia maxima acordata detaliilor de executie. Evident, produsul este intotdeauna rege, dar ca sa se vanda trebuie sa si arate pe masura rangului sau. Este nevoie de un look adecvat.

"De la bun inceput am decis ca ne trebuie o idee cat mai simpla si ca ne concentram pe executie. Adica pe «ce se vede pe sticla». Pentru ca, in mod particular, atunci cand vine vorba de mancare ingredientul secret al oricarei reclame este calitatea productiei si, in mod si mai particular, calitatea imaginilor cu produsul in sine. Ne bucuram ca si clientul a fost de acord cu noi, investind bani, timp si bunavointa. Asteptam cu nerabdare rezultatele", declara Dinu Panescu (Creative Director Propaganda).

 

Dulceata Raureni se gaseste la rafturi in 14 sortimente: dulceata de capsuni, de visine, de mure, de afine, de coacaze, de zmeura, de trandafiri, de gutui, de caise, de cirese, de cirese amare, de nuci verzi, de struguri, de portocale, toate fiind delicate si parfumate, bazandu-se pe doua elemente esentiale: fructe suculente, bine coapte, selectate cu cea mai mare grija si zahar fin, de calitate superioara.



"Dulceata. Un cuvant usor de pronuntat, toata lumea ii cunoaste sensul corect si stie cum se consuma. Dar dulceata inseamna in primul rand emotie, pe care o aratam deseori in expresii de genul «Esti o dulceata de fata» sau «Esti o dulceata de copil». Mai mult, dulceata ne trezeste multora dintre noi amintiri din copilarie, din viata de student etc. Astfel, pentru acest produs delicat am vrut sa facem un spot care sa exprime aceste emotii. Am reusit?", declara Adrian Marinoiu (Director Marketing Raureni).

 

"Raureni nu reprezinta doar parte din portofoliul Propaganda de peste cinci ani, ci este unul dintre clientii nostri de suflet, pentru ca a avut incredere sa construim impreuna, umar la umar, inca de la prima comunicare a brandului. Ii multumim si ne bucuram ca i-am fost alaturi in tot acest demers de construire a unui brand romanesc de succes, cel mai recent proiect fiind comunicarea gamei de dulceata Raureni, care a pornit de la «ingredientul secret» al produselor Raureni", declara Svetlana Bulacu (Managing Partner Propaganda).

 

Echipele care au lucrat la proiect:

Propaganda: Mihaela Giurca – Client Service Director | Andreea Butnaru – Senior Account Manager | Corina Anghel – Strategic Planning Director | Diana Caracota – Strategic Planner | Dinu Panescu – Creative Director | Alex Macsoda – Senior Art Director | Vlad Tomei – Senior Copywriter | Marcela Moldovan – A/V Producer | Andrei Tudorache | Media Planner

Echipa Raureni: Adrian Marinoiu – Director Marketing

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Companii

Subiecte

Sectiune



Related