DRAFTFCB a incheiat campania de PR pentru TV Ambilight de la Philips

"Philips Office Cinema" este numele campaniei de PR derulata de DRAFTFCB pentru divizia CE a companiei Philips.

Timp de 2 saptamani, Philips a oferit jurnalistilor de la 8 trusturi de presa vizionari de filme in redactii, popcorn si posibilitatea de a testa unul dintre modelele noii game Philips Ambilight, lansate in Romania in luna august.

Jurnalistii de la trusturile Attica Media, Burda, BMG, Realitatea.Catavencu, Edipresse, MSG, Hiparion si Sanomahearst au avut posibilitatea de a alege filmul vizionat, iar Philips a transformat redactia intr-un "cinematograf" cu decoruri inedite, dar cu o inalta calitate a imaginii si sunetului.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related