Cum se evalueaza eficienta online

Interviu cu Irina Florea, Project Manager Internetics, Millenium Communications

Daca singurul mod in care iti dai seama ca iti poti promova agentia e castigarea unui premiu la Internetics, s-ar putea sa te superi mai mult decat e cazul cand se anunta rezultatele. Cat de justificate au fost motivele de nemultumire ale participantilor din anii trecuti si cum au influentat ele noua organizare a festivalului, ne povesteste Irina, Project Manager Internetics.

IQads: Scandalul traditional post-event pare mai faimos decat festivalul Internetics in sine. De ce e atat de controversat? Sunt motivele de nemultumire ale participantilor justificate?
Irina Florea: Traim intr-un mediu in care statul la semafor cand e rosu nu mai este o regula, plata taxelor optionala, iar subiectul de scandal nelipsit. In Romania, toate acestea sunt momentan mai presus decat bunul simt.
"Scandalul traditional post event mai faimos decat Internetics in sine" este semnul unei industrii care nu s-a maturizat, care nu si-a stabilit standarde si valori. Deocamdata cei mai multi dintre cei care lucreaza in acest domeniu nu cauta sa construiasca afaceri solide si de durata, ci cauta castigul imediat. De aici lipsa de interes si de implicare in definirea unor standarde, a unor organizatii, a unui cadru reglementat.
Internetics, festival aparut in 2001, a crescut odata cu industria in sine. Initiativa apreciata si incurajata inca de la inceput, Internetics a fost nevoit sa se reinventeze pe masura ce industria online din Romania si-a scris istoria. Pentru toti cei care au ales doar sa caute punctele slabe si sa le comenteze, Internetics a fost si este controversat si plin de defecte. Pentru toti cei care si-au dorit o competitie a industriei, valori si standarde, Internetics a fost si este deschis sugestiilor.
Printre cele mai controversate aspecte ale festivalului de-a lungul timpului a fost probabil juriul. Intr-o industrie mica in care toata lumea cunoaste pe toata lumea, in care actionarii sunt implicati in mai multe afaceri online, conflictele de interese nu sunt greu de gasit. Orice alt eveniment de gen din Romania s-a lovit si se va lovi de aceeasi problema.
De doi ani avem partener in alcatuirea juriului si a criteriilor de jurizare Asociatia IAB Romania, singura asociatie a industriei, tocmai pentru ca am cautat un "consultant" cunoscator al tuturor aspectelor industriei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Festivaluri

Pozitii

Sectiune



Branded


Related