![GMP Academy deschide porțile pentru o nouă generație de profesioniști în comunicare](https://media.iqads.ro/2024/04/gmp-academy-kv-cover-410.jpg)
Articole care fac referire la Ioana Manoiu
![GMP Academy deschide porțile pentru o nouă generație de profesioniști în comunicare](https://media.iqads.ro/2024/04/gmp-academy-kv-cover-410.jpg)
![[PR 2022] Ioana Mănoiu: PR-ul are astazi niste granite mult mai largi fata de acum cativa ani. In 2021 am avut multe campanii integrate, de employer branding si brand](https://media.iqads.ro/2022/02/fotojet-2022-02-02t095650-165-cover-410.jpg)
[PR 2022] Ioana Mănoiu: PR-ul are astazi niste granite mult mai largi fata de acum cativa ani. In 2021 am avut multe campanii integrate, de employer branding si brand
![[Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al ONG-urilor](https://media.iqads.ro/2021/02/thumbnail-img-1639-cover-410.jpg)
[Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al ONG-urilor
![[Noul context] Ioana Manoiu: Cu siguranta va fi un an de sacrificiu, chiar daca muncim de acasa chiar si 12 ore pe zi](https://media.iqads.ro/2020/04/thumbnail-67197026-2898033213754631-5828356021801713664-n-cover-410.jpg)
[Noul context] Ioana Manoiu: Cu siguranta va fi un an de sacrificiu, chiar daca muncim de acasa chiar si 12 ore pe zi
![Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania](https://media.iqads.ro/2019/11/header-intrnetics-ro-cover-410.jpg)
Castigatorii Internetics 2019 | Campaniile premiate. DIGITAL CLIENT OF THE YEAR: Samsung Romania, AGENCY OF THE YEAR: Leo Burnett Romania
![World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării](https://media.iqads.ro/2019/11/pr-arena-cover-410.jpg)
World Vision va implementa ideile din ediția a doua a competiției PR Arena lansată de Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării
![Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena](https://media.iqads.ro/2019/11/vizual-pt-comunicat-cover-410.jpg)
Global Women in PR România și Facultatea de Jurnalism și Științele Comunicării dau startul ediției a II-a a competiției PR Arena
![[Ad-urile Moldovei] Natalia Efros (PARC Communications): Această meserie nu se mulțumește cu jumătăți de măsură, trebuie să fii ori foarte bun, ori pleci să faci altceva](https://media.iqads.ro/2019/08/efros-natalia-spre-cosmos-cover-410.jpg)
[Ad-urile Moldovei] Natalia Efros (PARC Communications): Această meserie nu se mulțumește cu jumătăți de măsură, trebuie să fii ori foarte bun, ori pleci să faci altceva
![[Dupa 10 ani] Ioana Manoiu: Mi-am pastrat optimismul si entuziasmul, dar mi-am pierdut acea inconstienta a tineretii, cand nu ne gandeam la ziua de maine](https://media.iqads.ro/2019/02/ioana-manoiu-cover-800-cover-410.jpg)
[Dupa 10 ani] Ioana Manoiu: Mi-am pastrat optimismul si entuziasmul, dar mi-am pierdut acea inconstienta a tineretii, cand nu ne gandeam la ziua de maine
![[PR-ul fata cu reactiunea] Ioana Manoiu (GMP PR): E mai sanatos pentru un brand sa nu se implice in situatiile polarizante. Cand jumatate sunt pro si jumatate sunt contra, mai bine stai deoparte](https://media.iqads.ro/2018/05/ioana-manoiu-cover-410.jpg)
[PR-ul fata cu reactiunea] Ioana Manoiu (GMP PR): E mai sanatos pentru un brand sa nu se implice in situatiile polarizante. Cand jumatate sunt pro si jumatate sunt contra, mai bine stai deoparte
![Cele mai noi tendințe în marketing și comunicare în 2018 se definesc la Seara YP Trenduri, ediția a-III-a](https://media.iqads.ro/2018/01/img-2606-cover-410.jpg)
Cele mai noi tendințe în marketing și comunicare în 2018 se definesc la Seara YP Trenduri, ediția a-III-a
![[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Ioana Manoiu (GMP PR): In termeni de echipe, noutatea anului a fost ca n-am mai cautat experti in PR, ci art directori, copywriteri, jurnalisti si sociologi](https://media.iqads.ro/2017/02/ioana-manoiu-cover-410.jpg)
[INSIDER | Business-ul de comunicare in 2016-17] Ioana Manoiu (GMP PR): In termeni de echipe, noutatea anului a fost ca n-am mai cautat experti in PR, ci art directori, copywriteri, jurnalisti si sociologi
![GMP PR lanseaza departamentul de Measurement & Consumer Behavior, o premiera in modelul de business al agentiilor de PR](https://media.iqads.ro/2016/11/alexandra-cirstea-cover-410.jpg)
GMP PR lanseaza departamentul de Measurement & Consumer Behavior, o premiera in modelul de business al agentiilor de PR
![Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza](https://media.iqads.ro/2016/07/andreea-2-cover-410.jpg)
Andreea Nemens (GMP Group): Prin ideea „Brancusi e al meu”, am dat puterea fiecarui roman sa aleaga, sa constientizeze, sa isi asume si, cel mai important, sa se ralieze la o cauza
![[CV de agentie] Ioana Manoiu, GMP PR: Dupa ani de zile de perfectionat media relations, ne-am schimbat publicul, ne-am dus catre consumatori](https://media.iqads.ro/2015/11/photo-cover-410.jpg)