Viitorul PR-ului si al bugetelor de publicitate online

A opta editie AdCouture a adus in prim plan un subiect HotSpot despre inovatia in PR si o discutie despre modul in care criza economica afecteaza alocarea bugetelor de publicitate.

Crenguta Rosu (Managing Partner, DC Communication), Loredana Visa (General Manager, V+O Communication), Alina Stanciu (Business Director, Ogilvy PR) si Mircea Tomescu (Managing Director, Pleon Graffiti) au incercat sa defineasca inovatia in PR, punctand distinctia dintre acest concept si cel de creativitate.

Crenguta Rosu prevede ca frecventa si calitatea serviciilor de relatii publice vor creste in urmatorii 10 ani: "Valoarea noastra va fi masurata prin modul in care reusim sa ii sprijinim pe clientii nostri sa isi atinga obiectivele de business, in care, printre altele, au o componenta importanta pentru noi - comunicarea". Mircea Tomescu considera ca "flexibilitatea PR-ului de a captura inovatiile" a stat la baza schimbarilor din ultimii zece ani si va fi in continuare motorul progresului in acest domeniu. Dezvoltarea serviciilor de PR tine in aceeasi masura de stiinta utilizarii noilor tehnologii si de "inovatia la nivelul viziunii de business", precum a afirmat Alina Stanciu.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info

Ogilvy Romania

Ogilvy România face parte din rețeaua internațională Ogilvy si oferă pietei din Romania următoarele arii de expertiză, la nivel integrat: strategie de brand, advertising, customer engagement, PR & Influence... vezi detalii »

Sectiune



Related