Storia.ro - T.R.A.I. | Bucuresti

CONTEXT:

Despre București și marile orașe s-au spus multe povești, dar realitatea o trăim zi de zi, prin toate simțurile. Este în adierea teilor din Cișmigiu, dar și în noxele din intersecții. O vedem în arhitectura interbelică, o simțim cum se scurge și cu încetinitorul din troleu. Și este povestea vieții noastre, cu bune și cu rele. Ne-am obișnuit să măsurăm distanțe în timp și pași. Măsurăm și prețul apartamentelor pe metru pătrat. 

Storia.ro lansează un proiect nou prin care măsoară bunăstarea la oraș cu ajutorul catorva instrumente de masurare noi T.R.A.I. Index. (Trafic Repere Aer Imobiliare)

T.R.A.I. Index este nascut in strategie, a prins viata la intersectia dintre digital, tech si Data Intelligence, cantat si amplificat de creatie si sustinut de PR.

Pe https://trai.storia.ro veti descoperi o unealta care adauga un nou benchmark in piata de real-estate, care ne ajuta sa alegem locul in care vom locui si in functie de indici precum densitatea traficului, calitatea aerului, numarul de puncte de interes, cum ar fi: spitale, scoli, spatii verzi etc. Expertii au spus in evenimentul de lansare ca acest tool va schimba viata in oras in bine” si ca “va educa consumatorii”. 

Asadar, nu vorbim doar despre o campanie, ci despre lansarea unui instrument de business, care aduce un avantaj competitiv brandului Storia.ro 

Despre comunicare:
Am adus dezbaterea despre ce inseamna nivelul de trai al unei zone atat in spatiul public: https://www.facebook.com/storia.ro/videos/1083684985682397, in mediile de specialiatate, printr-un eveniment de lansare: https://www.facebook.com/storia.ro/videos/5340114646086064,

Dar si in pop-culture, unde in parteneriat cu iRonic si Utopia Balcanica am lansat un nou artist, TRAI by Storia.ro, cu un album de 5 video - piese dedicate oraselor din Romania cu cartiere cu “caracter” care promveaza tool-ul. Primul e Bucuresti, urmeza alte 4 si, in decembrie, lansare de album. 

Le gasiti pe rand, pana in decembrie, pe canalele de social media ale brand-ului.

Echipa Publicis:  Monica Felea – Copywriter, Ionica Dogaru – Art Director, Vanesa Panait – Digital Copywriter, Miruna Dumitrescu – GCD, Alexandra Ciurea -  Social Media Manager, Alexandru Tofan – Art Director, Marius Farcasanu - Digital Designer, Alexandra Hatmanu - Digital Client Manager, Roxana Bularca – Digital Client Manager, Ema Ionescu – Sr. Client Lead, Raluca Kovacs – Chief Strategic Officer.

Echipa Digitas: Ana Blas - Business Analyst, Madalina Tataru – Innovation Manager, Alex Adam – Senior Project Manager, Vlad Dobrescu – Sr. Web Developer, Calin Buzea – Managing Director, Alexandra Caciur - Head of Data & Business Intelligence.

Parteneri:
MSL The Practice: Alina Jijau - Head of Consumer Department, Camelia Eremia - Client Service Director, Alexandra Nedelcu – Sr. PR Manager.

Piese:
Muzica: Ironic Distors; versuri: Utopia Balcanica; animatie: Mad Animator; Paul Vinersar (Soundfeedapp) – distributie digitala Spotify, Apple Music, YouTube, etc.

Video vox pop:
Prodigious: Alexandru Calin – AV Production Manager & Camelia Efrimov – AV Production Director

Echipa Storia.ro & OLX Real Estate: Monica Dudau - Marketing Manager, Claudiu Masa - Senior Digital Marketing Specialist, Sonia Ardelean - Marketing Specialist.



Digitas

Digitas este agentia de Connected Marketing, construita pe principiul ca exista modalitati mai bune pentru ca brandurile sa se conecteze cu oamenii. Valorificam capabilitati complete de date, tehnologie,... vezi detalii »

Agentie

Brand

Campanie

An

2022

Tara


Branduri

Campanii



Branded


Related ads