Carrefour - Super oferte pentru super relaxare sau super miscare?

CONTEXT:

General Approach:
Vara împarte lumea în două, adică două tabere: the lazy ones (leneșii) și activii, cei care “vara nu dorm și nu au somn”, care vor sa fac toate hobby-urile și să fie în toate locurile: și la festivaluri, și în țară și-n afară, și pe apă dar și pe uscat.

De multe ori, aceste două sentimente sunt trăite în cadrul aceleiași familii , în cadrul aceluiași grup sau de aceeași persoană (pe rând) și asta e provocator și amuzant în același timp.

Concept:
Având toate insight-urile în minte, am lansat Vara între Hai și Staiun proiect Carrefour pentru o vară întreagă – o serie video și nu numai - ce reduce tensiunile dintre Hai și Stai cu prețuri bune.

De la agentie:
Felicia Batovici – Group Account Director
Daria Monoranu – Senior Manager
Adreea Calarasu – Head of Strategy
Valentin Suciu – Creative Director and Partner 
Felicia Stoica – Group Creative Director
Corneliu Dobrea – Senior Art Director
Catalina Groza – Copywriter
Alexandra Petcu – Junior Copywriter
Daniel Oprea – Senior Art Director
Christina Tudor – Art Director

De la client:
Cristiana Sterie - Director Brand & Marketing Communications
Mihaela Abagief - Senior Brand Communications Manager
Andreea Tanislav - Head of Digital Communications
Bianca Cretu - Digital Communication Specialist
Loredana Bruma - Social Media Specialist
Maria Chita - Brand Communications Manager



Brand

An

2025

Tara


Branduri



Branded


Related ads