Una dintre cele patru mari conditii (impreuna cu actionabilitate, masurabilitate si substantialitate) pentru o segmentare corespunzatoare de marketing; prin accesibilitate se intelege ca segmentul vizat trebuie sa poata fi atins si servit corespunzator de sistemul de distributie si promovare al companiei.
One of the four major requirements (with actionability, measurability and substantiality) for useful market segmentation; accessibility expresses the notion that the segment targeted must be able to be reached and served adequately by the company's promotion and distribution system.





















![[Fabricat în RoMâine] Alin Vaida: Speranța înseamnă să-ți găsești soluția în a-ți urma visele, oricât de greu ar fi. Speranța vine atunci când te poți gândi mai presus de binele tău](https://media.iqads.ro/2023/02/fotojet2-cover-410.jpg)



![[Marcom 2021] Georgiana Dragomir: Digital transformation nu mai este acum un nice-to-have, e o necesitate.](https://media.iqads.ro/2021/04/dsc5164-cover-410.jpg)












