Pret special al unui produs (bunuri de larg consum, servicii), practicat pe perioada introducerii pe piata/lansarii comerciale, care are ca scop principal stimularea incercarii produsului (prima achizitie). Oferta are un caracter exceptional si presupune o reducere de pret atractiva, o perioada de aplicare scurta si o mediatizare corespunzatoare (prin ambalaj, pliante, vitrina, mass-media, mailing).



![[AIdea] Adriana Paulică: Niciun artist nu este original, nu a inventat nimeni roata. Nu este oarecum ipocrit să demonizăm un tool care este de fapt oglinda noastră?](https://media.iqads.ro/2025/02/img-3013-cover-410.jpg)







![[Book Talk] George Moise: Scriu să umplu cu sens fisurile zilei și să fac lumină în propria poveste](https://media.iqads.ro/2023/11/george-moise-credits-ca-ta-lina-fla-ma-nzeanu-cover-410.jpg)

![[New in town] Iulian Crăciun: HoReCa a devenit mai strategică, mai precaută și mai dornică. Dornică să ofere și altceva decât cantitativ](https://media.iqads.ro/2023/01/fotojet-2023-01-19t115339-201-cover-410.jpg)

![[Punct. Și de la capăt] Doru Pușcașu: Îmi doresc un an normal, că ultimii au fost toți plini de provocări extreme. Aș vrea să pot să stau să îmi tihnească lucrurile, să nu mai fie ritmul ăsta nebun al vieții](https://media.iqads.ro/2022/12/roxana-cociorva-cover-410.jpg)



![[Comunicare ca la carte] Rodica Săvulescu: Facultatea este acolo pentru a-ți oferi o structură, o hartă pe baza căreia poți să navighezi prin domeniul ales](https://media.iqads.ro/2022/05/1-foto-rodica-savulescu-credits-andrei-cristian-petrescu-cover-410.jpg)

![[Digital Trends] Mihai Bonca: Majoritatea campaniilor de azi sunt “short term”, promoții, Performance sau bazate pe “media pressure”. La final nu construiesc nimic, obiectivul este legat doar de trimestrul acesta](https://media.iqads.ro/2021/11/mihai-bonca-cover-410.jpg)
![[New Vintage] Cosmin Banica: Observ din ce in ce mai multi tineri foarte interesati de moda sustenabila, tineri de scoala generala si liceu, care prefera calitatea lucrurilor din trecut in schimbul celor noi](https://media.iqads.ro/2021/10/opshop-cover-410.jpg)



![[Optimism de business] Iuliana & Razvan Penciu: Am observat că începe să conteze din ce în ce mai mult dimensiunea etică a produselor pe care oamenii le cumpără](https://media.iqads.ro/2021/03/pjimage-cover-410.jpg)

![[Single de România] Jack of all Trades: Trebuie să fim niște rockeri adaptați în epoca influencing-ului, fără a ne mai găsi scuze că vremurile sunt greșite](https://media.iqads.ro/2020/10/co-cover-410.jpg)
![[Go Brand, Go Planet] Alex Cernovschii: Trebuie să facem industria publicitară mai bună, dar nu trebuie să o facem prin metoda „dintr-o extremă în alta”](https://media.iqads.ro/2020/08/72-cover-410.jpg)
![[Noul context] Ciprian Susanu: Am sărit multe etape în direcția digitalizării și a rolului tehnologiei, etape care într-un alt context ar fi durat 3-5 ani](https://media.iqads.ro/2020/06/pb-ciprian-susanu-0585-copy-cover-410.jpg)









