In cadrul unei campanii de afisaj, zona de expunere privilegiata a panourilor publicitare (roof-tops, spectaculars), reclamelor luminoase, posterelor, afiselor etc, intr-un oras, un sector, in vederea crearii unei retele optime. Calitatea amplasamentelor selectate este legata de vizibilitate, frecventa de vizionare, impact asupra publicului-tinta, izolare fata de alte panouri publicitare, pozitie (spre exemplu, panou perpendicular, paralel, oblic, frontal etc, fata de artera de circulatie) s.a.












![[Start in industrie] Mădălina Badea: GenZ is fearless, punem mult preț pe mental health și nu mai aruncăm sub preș lucrurile urâte, ne displac profund preconcepțiile](https://media.iqads.ro/2023/08/mada-badea-cover-cover-410.jpg)

![[Case Study] O campanie de conținut a dezvăluit românilor ce se întâmplă cu banii lor din Pilonul II de pensii (Rogalski Damaschin pentru APAPR)](https://media.iqads.ro/2023/04/kv-articol-4-cover-410.jpg)








![[Account Life] Liliana Niculescu: Generațiile care vin reprezintă adevăratul test pentru marcom](https://media.iqads.ro/2022/09/liliana-niculescu-cover-410.jpg)

![[Noii antreprenori] Mircea Nicolescu: Marile noastre probleme în domeniul culinar sunt conservatorismul şi lipsa educaţiei culinare. Rotim câteva feluri, atât în viaţa personală, cât şi în majoritatea cârciumilor](https://media.iqads.ro/2022/09/fotojet3-cover-410.jpg)


![[Animation Land] Lavinia Petrariu: Introducerea AI, VR și AR ar putea stimula piața globală a animației 3D](https://media.iqads.ro/2022/07/lavinia-petrariu-animaize-onscreen-cover-410.jpg)











