[Account Life] Liliana Niculescu: Generațiile care vin reprezintă adevăratul test pentru marcom

[Account Life] Liliana Niculescu: Generațiile care vin reprezintă adevăratul test pentru marcom

A ajuns să dea la Comunicare, deși se pregătea pentru Limbi Străine, dar calea ei în industria creativă s-a dovedit a fi cea mai potrivită. Liliana Niculescu a fost redactor la Metropotam, PR la Curtea Veche, account executive McCann, a făcut comunicare culturală pentru Fundația9, iar în prezent e Account Manager la Propaganda.

Unii mi-au zis că m-am plimbat puțin cam mult. Poate, dar nu regret nicio secundă pentru că mi-am dat voie să încerc. Iar fiecare om și experiență pe care am trăit-o mi-au influențat munca și felul de a fi. Avantaj eu, crede Liliana.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Propaganda

Vrem. Vrem mai mult. Vrem mereu mai mult, mereu mai inteligent, mereu mai nefacut, mereu mai special, mereu mai simplu si mai firesc. Vrem cu o incapatanare si o insistenta sacaitoare sa facem lucrurile cu cap si... vezi detalii »

Dosare editoriale

Pozitii

Sectiune



Branded


Related