Tehnica constand in impingerea informatiilor media catre consumator (acestea ajung la consumatori fara sa fi fost solicitate in mod expres). Exemple: publicitatea audiovizuala, publicitatea online, presa scrisa (difuzata prin abonament sau direct in cutiile postale) s.a.


![[Refresh creativ] Miruna Dumitrescu: Creativitatea e o asociere surprinzătoare de adevăruri suficient de greu de spus](https://media.iqads.ro/2025/03/miruna-dumitrescu-landscape-cover-410.jpg)






![[Marcom 2024] Marius Tudor: Din 2020 încoace ne uităm la Teleeurobingo Show cu dezastre, de la scară planetară la scară de bloc, așa că prefer să lucrez cu mai puține certitudini și să fiu mai deschis la neprevăzut](https://media.iqads.ro/2024/01/poza-mt-articol-cover-410.jpg)



![[Creative 2023] Roxana Dragomir: După ani cu un push major spre performance marketing, vom asista la o reîntoarcere la activitățile de întărire a reputației brandurilor](https://media.iqads.ro/2023/03/img-9393-roxana-d-cover-410.jpg)









![[Veterani in publicitate] Jorg Riommi: Am început la Roma, în 2001. Tocmai absolvisem universitatea și lucram în televiziune, dar eram deja îndrăgostit de publicitate](https://media.iqads.ro/2021/07/jorg-riommi-cover-410.jpg)






![[Noul context] Olga Abramescu: La Shutterstock se contureaza nise noi, cum ar fi content educational, DIY cooking si bricolaj](https://media.iqads.ro/2020/05/olga-abramescu-cover-410.jpg)









