VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

VMLY&R și Fanta România au lansat o vânătoare fabuloasă de arome în ParkLake Shopping Center pentru ediția #WhatTheFanta

Noua ediție din acest an #WhatTheFanta a oferit publicului un spectacol inspirat din emisiuni tip reality cooking show și a lansat o Vânătoare Fabuloasă de Arome pentru a ghici noile sortimente Fanta Fără Zahăr, în ediție limitată.

#WhatTheFanta a fost comunicată printr-o amplă campanie de teasing atât în digital, ATL, dar și în zona experiential. Campania a avut-o pe Gloria ca personaj central, gazda show-ului culinar #WhatTheFanta, alături de care publicul era invitat să ghicească misterioasele arome.

Timp de două săptămâni, peste 8.000 de vânători de arome s-au aventurat în magazinul pop-up dedicat #WhatTheFanta din ParkLake Shopping Center, unde au degustat cele două sortimente și au câștigat premii tematice, de la deserturi fabuloase, la textile de bucătărie cu design semnat de artista Livia Fălcaru.

Spațiul #WhatTheFanta a fost decorat cu elemente din lumea delicioasă a deserturilor, în culori pastelate, eye-candy, invitând publicul la o experiență senzorială și distractivă.

Inaugurarea a fost găzduita de trei content creators: @EdiBrandabura, @InesStană și @RobertStefanescu care, împreună cu oameni din comunitatea lor, au participat la o serie de provocări haioase în prezența Gloriei, gazda show-ului culinar #WhatTheFanta lansat în mediul digital.

"Activările experiential sunt mereu challenging și pline de adrenalină – de la briefing până la implementare, ai de depășit multe provocări. Sunt, însă, unele proiecte care merg ca unse, încă din primele slide-uri de PPT. Așa a fost #WhatTheFanta, cel mai delicios, fun și creativ proiect pe care l-am implementat în ultima vreme. Și atunci când faci echipă bună nu doar cu colegii din agenție, ci și cu clientul, rezultatele apar imediat: am înregistrat un număr record de participanți încă din primele ore de la lansare", a declarat Raluca Dinu, Account Director VMLY&R.

Noile arome fabuloase și fără zahăr au fost dezvăluite: Strudel cu Mere și Tartă cu Lămâie și Bezea. Vor fi disponibile în magazine până la finalul lunii august.

 

Credits:

Echipa VMLY&R
Bogdan Teodorescu – Creative Director
Bogdan Dinu – Group Creative Director
Ioana Ichim – Group Creative Director
Mina Ionescu – Business Director
Raluca Dinu – Account Director
Andreea Marcociu – Digital Account Manager
Denissa Mic – Communication Director
Melania Adam – PR Manager
Octavian Aftanasa – Social Media Manager
Diana Marculescu – Social Media Manager
Simona Chiritoiu – Traffic Manager

Echipa Fanta România
Raluca Frumușelu - Senior Brand Manager
Gabriela Nastase – Marketing Intern
Ana Baltoiu – Senior Social Media Manager

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


VML

VMLY&R a preluat FRACTAL Communications, agentia locala parte din WPP, si se alatura  VMLY&R Commerce pentru a oferi brandurilor o experienta conectata.  Preluarea agentiei locale de catre... vezi detalii »

Companii

Branduri

Campanii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related