Materiale din 2016/03/31
Mutari de forte pe tabla de sah a advertising-ului. Sase creativi de top se alatura conducerii MRM//McCann Bucharest
Profero, singura agentie din Romania premiata la IAC Awards 2016. Agentia a fost recunoscuta pentru proiectul Spiderkids VR realizat pentru Muzeul Antipa
Carmen Sterian (Wunderman): Generatia 18-30 nu mai e reprezentata de catre branduri, cum au fost generatiile 34+
De la "Alege intelept!" la "Meriti sa fii surprins". Maria Parvuleasa, despre noua campanie de imagine Lidl
Esti tanar creativ? Atunci accepta dubla provocare Carrefour si inscrie-te in competitia Young FIBRA
Andreea Retinschi: Cand aveam 5-6 ani, aranjam pui de pisica in cadru si il rugam pe tata sa ii fotografieze









![[IQ-ul creativ din publicitate] Raluca Vasile: Industria se reintoarce catre autenticitate](https://media.iqads.ro/2016/03/dsc-0024-cover-410.jpg)
![[IQ-ul creativ din publicitate] Ciprian Dron: Creativitatea face diferenta cand te ajuta sa-ti atingi obiectivele strategice. Cand nu, este doar un mijloc de a tipa tare "hei, sunt si eu pe aici !"](https://media.iqads.ro/2016/03/ciprian-dron-media-factory-cover-800-cover-410.jpg)










