Case Study: Pegas - Internetul Poporului

Pentru a populariza bicicletele Pegas in randul tinerilor nascuti dupa '99, Publicis a creat o platforma care imagina cum ar arata internetul daca ar fi aparut in perioada comunista, in zilele de glorie ale Pegasului. Pe internetulpoporului.ro, utilizatorii au putut experimenta jocuri inspirate de activitatile specifice acelor zile, au putut contribui cu propriile intrebari sau mesaje si au vazut cum era ca programul sa fie intrerupt constant de cate o pana de curent. 

Un interviu IQads cu Dan Frinculescu despre platforma Pegas gasiti aici.

Agentie de creatie: Publicis Bucharest, Romania
Chief Creative Officer: Razvan Capanescu
Group Creative Director: Dan Frinculescu
Copywriters: Dan Frinculescu, Mihai Costache
Art Director: Catalin Paduretu
Designers: Catalin Paduretu, Ciprian Frunzeanu
Illustrator: Filip Letinu
Programmers: Constantin Bunica, Tiberiu Bucovei
Account Executive: Ada Iftodi
Account Director: Alexandra Murray
Digital Managing Director: Calin Buzea

Agentie de productie: studioset

Client: Atelierele Pegas
Pionier: Andrei Botescu



Companii

Branduri



Branded


Related podcasts