De ce sunt atat de putine femei la creatie?

Dupa editia despre "Cum sa faci cariera in publicitate" (I, II), care vi-i aducea in fata pe doi dintre cei mai mari creativi de la noi, m-am gandit ca ar fi bine sa urmeze echivalentele lor feminine. Din pacate, nu mi-au venit in minte spontan decat doua nume de femei de succes de la creatie: Raluca Feher si Ema Prisca. Cred ca sunt singurele despre care nu e nevoie sa cauti pe IQads ce premii au luat sau la ce campanii au lucrat, ca sa-ti dai seama ca sunt de succes. E imposibil sa nu-ti vina in minte cel putin o campanie a lor care sa te fi impresionat. Una fiind Senior Copywriter in agentia locala CAP, iar cealalta Creative Director al agentiei multinationale Graffiti BBDO, au tratat in aceasta editie de IQadsTv tema succesului in publicitate, au cautat ele insele exemple de femei de succes la creatie si in publicitate in general, au explicat cum se face ca in general femeile ajung la Client Service si barbatii la creatie, au comparat traseul profesional al unei femei intr-o agentie locala cu cel dintr-o multinationala, au estimat care sunt sansele sa fii subestimata ca femeie la inceputul carierei, dar au povestit si despre situatiile in care femeile sunt favorizate intr-o agentie. Au explicat de asemenea si cat de usor se vede incompetenta la creatie si cat de repede ies la iveala promovarile care nu sunt pe merit. Un alt subiect atins a fost stilul de creatie: in ce masura e influentat de sex si in ce masura de personalitate. Ultimul subiect atins a fost modul in care prezenta online (profilul de Facebook de exemplu) influenteaza modul în care o femeie e percepută în agenție și în industrie în general.

Echipa IQadsTv:
Invitati:
Raluca Feher (Senior Copywriter, CAP) si Ema Prisca (Creative Director, Graffiti BBDO)

Grafica: Andrei Nica (www.sendal.ro)
Muzica:
Studio 88 ( www.studio88.ro )

Producator: IQads



Branduri

Subiecte



Branded


Related podcasts