WOPA implementează pentru al 3-lea an consecutiv Caravana Frumuseții AVON

WOPA implementează pentru al 3-lea an consecutiv Caravana Frumuseții AVON

Consumatorii de beauty din toată țara vor interacționa cu noile produse din showroom-ul mobil AVON.

Agenția de advertising full - service WOPA implementează și în 2019 Caravana Frumuseții AVON, un proiect de consumer engagement unic pe piața de beauty din România, propunându-și să ajungă la un număr de peste 30.000 de consumatori ai produselor AVON din toată țara.

Activarea din acest an continuă conceptul caravanelor din 2017 și 2018, când peste 150 de orașe și localități au fost vizitate în total și un număr de peste 60.000 de consumatori au interacționat prin intermediul Caravanei cu noile produse lansate de AVON, au primit sfaturi profesionale de machiaj sau au aflat despre oportunitățile AVON - cea mai mare companie de vânzări directe din România - în calitate de noi reprezentanți.

În contextul creșterii exponențiale a pieței de beauty, Caravana Frumuseții AVON a fost dezvoltată ca un showroom mobil neconvențional, care permite interacțiunea directă a consumatorului final cu produsele AVON (care sunt în mod tradițional vândute prin intermediul broșurii promovate de către consultanții de vânzări AVON) și, în același timp, să creeze cadrul potrivit pentru recrutarea de noi reprezentanți. Proiectul a fost integral conceptualizat, produs și implementat de către WOPA, care a furnizat inclusiv servicii logistice și de resurse umane necesare în cadrul caravanelor.

 

“În 2018 am recrutat peste 3.500 de noi reprezentanți AVON și am ajuns în peste 75 de orașe din România, atingând astfel obiectivele de lead generation, de dezvoltare a modelului B2B și de asigurare a unei experiențe originale a consumatorilor cu brandul. Ne dorim să depășim aceste performanțe în 2019, motiv pentru care am continuat anul acesta activările din Caravană și în mediul digital și am adăugat alături de WOPA noi componente care să completeze experiența consumatorilor cu brandul, prin intermediul acestui proiect”, declară Cornelia Tone (Field Events Coordinator, AVON România).

 

În 2019, Caravana Frumuseții AVON va cuprinde 2  showroom-uri mobile interactive, sub forma a 2 autoturisme utilitare transformate în studiouri de make-up profesioniste, care vor traversa aproape integral România, ajungând chiar și în cele mai îndepărtate orașe ale țării. Caravana va staționa în locații centrale ale orașelor și localităților - destinație, iar între activitățile care vor avea loc la showroomurile mobile se numără prezentarea celor mai nou lansate produse AVON, sesiuni speciale de machiaj, concursuri cu cadouri, animație și face-painting pentru copii, sesiuni de consiliere pentru cei care doresc să devină reprezentanți de vânzări ai celei mai mari companii de vânzări directe din România. O activare specială în cadrul Caravanei va fi „Roata Frumuseții”, o tombolă permanentă, prin intermediul căreia toți consumatorii care interacționează cu reprezentanții AVON au de câștigat - de la sfaturi de beauty până la produse full - size sau sesiuni gratuite de make-up.

 

“Caravana Frumuseții AVON este în fiecare an o provocare și un nou succes de BTL și consumer engagement pentru echipa WOPA. Ne bucurăm să vedem cum o idee lansată în 2017 crește în anvergură de la an la an, iar acest lucru nu ar fi fost posibil fără o colaborare excelentă cu echipa de marketing AVON și implicarea 100% a echipelor de BTL, creație și project management ale agenției”, declară Costin Buta (Managing Partner și Head of BTL Division, WOPA).

 

Proiectul este coordonat din partea AVON România de Cornelia Tone, Field Events Coordinator SEE și Georgiana Sandu – Field Events & Recognition Manager SEE, iar din partea WOPA de echipa formată din Costin Buta – Managing Partner & Head of BTL Division, Gabriela Stroe – Account Manager, Tiberiu Palu – Production Director, Marius Arteni – Senior Project Manager.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


WOPA

Suntem independenti, suntem locali, suntem maturi si suntem siguri pe noi cand vine vorba de orice fel de strategie de comunicare, atl, digital sau btl. Am fost si suntem apreciati in egala masura atat de clienti... vezi detalii »

Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related